środa, 9 września 2015

Jestem zbulwersowana ._.

Hej ;-;

Jestem strasznie zła. Co się stało? Moja koleżanka z reala (violetta232er) została zablokowana na zawsze... Ale nie zgadniecie za co! Otóż dali jej bana, ponieważ chciała oddać swoje konto i napisała do pewnej znajomej hasło. Powiedzcie mi:

1. Ta kol raczej by jej nie zgłosiła, skoro chciała to konto. Więc... Skąd modzi wiedzą, że napisała jej właśnie to?

MODERATORZY PATRZĄ W NASZE WIADOMOŚCI!

2. Niedawno groziła mi taka jedna... Zgłosiłam ją. Dostała bana? Chyba tylko ostrzeżenie... Nadal gra sobie w MovieStarPlanet i grozi innym. Czemu modzi blokują takie osoby jak Natalia (violetta232er), a stalkerom, hejterom, oszustom dają, co najwyżej, ostrzeżenie?!

Napiszę do modów.

Ok. To wszystko. Pa :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz