poniedziałek, 23 marca 2015

20 faktów o mnie :)

Hejka

Dzisiaj zademonstruję Wam 20 faktów o mnie :)
Oto one:

1. Mam na imię Werka (co już pewnie wiecie...)
2. Lubię ciastka *-*
3. Jestem PotterHead
4. Mam świadectwo z paskiem ^-^
5. Mam już plany na przyszłość (chyba będę studiować XD)
6. Mój ulubiony przedmiot to Angielski (jako jedyna z klasy go lubię)
7. Lubię czytać i nie wstydzę się tego :)
8. Ulubiona piosenkarka - Indila
9. Ulubiony film: jeszcze nie wiesz? Harry Potter!! XP
10. Nie nawidzę Violetty (bez urazy dla fanów)
11. Potrafię cały dzień słuchać muzyki
12. Mam "To nie książkę" i "Zniszcz ten dziennik"
13. Łatwo się wściekam
14. Nie miałam jeszcze VIP'a na MSP
15. Często jak nie ma nikogo w domu to śpiewam
16. Wkurzają mnie te fejmy na forum
17. Jeśli ma mnie ktoś pouczać i  krytykować - niech najpierw pomyśli, czy sam jest idealny
18. Brakuje mi 19 tys. do następnego lvl'a!!!
19. Nie wierzę nieznajomym
20. Kocham 10-sekundówki (żart - nienawidzę)

Taa.. Jestem jaka jestem :)
Pa!

3 komentarze: