piątek, 4 września 2015

Kolejne 20 faktów o mnie :3

Hej :3

Dzisiaj napiszę Wam kolejne 20 faktów o sobie (był już taki post). Postaram się nie powtarzać xDD

1. Uwielbiam słuchać muzyki
2. Jestem fanką Harry'ego Pottera (to już wiecie) i Igrzysk Śmierci
3. Moja ulubiona potrawa - pizza
4. Moje ulubione piosenki: Indila - S.O.S., Taylor Swift - Blank Space, Avicii - Waiting For Love, Coldplay - Paradise
5. W MSP gram od roku
6. Lubię oglądać filmiki GlamPauli
7. Nie miałam VIPa i na razie nie chcę go mieć
8. Mam 240 znaj na MSP xD W tym dosyć dużo Deleted Users
9. Mam stronkę na fejsie (o Harry'm)
10. Najbardziej lubię czytać książki, które mają minimum 300 stron :D
11. Jestem troszku leniwa i niecierpliwa ^-^
12. Dobrze się uczę.
13. Według ludzi ładnie śpiewam, ale nie jestem pewna, czy faktycznie tak jest xD
14. Moja klasa jest strasznie zwariowana xD Na lekcji jest straszna beka ;D
15. Nie lubię w-f :p
16. Moje hobby - śpiewanie i branie udziału w przedstawieniach szkolnych XD
17. Uwielbiam się wygłupiać. Raz z koleżanką zrobiłam film na podstawie pewnego opowiadania. Była beka i bolące biodro xD
18. Ulubiony gatunek filmów i książek - Fiction
19. Jestem z dystryktu 3 (Igrzyska Śmierci) i Slytherinu (Harry) - robiłam quizy
20. Nie lubię spaghetti xD

Ok. To wszystko. Pa :3

2 komentarze: