piątek, 13 lutego 2015

Miss Outrage

Witajcie :*

Dzisiaj napiszę o hackerce o nicku Miss Outrage (lub Madam Outrage - jak kto woli XD ). Jej nazwa przetłumaczona na język polski brzmi "Panienka Oburzenie". Trochę dziwna... Cóż. To może jej zdjęcie (z neta)?    


Ona mnie przeraża :(

Niedawno w wyszukiwarce znaj była Miss Outrage o nicku BEZ ZNAKÓW SPECJALNYCH I LICZB! Miała artbook o nazwie "Beware", z "troszkę" dziwną miniaturką... Ale od początku. Oto zdjęcia:



Widzicie? Nie ma Miss Outrage! Są tylko jakieś "z cyferkami". A teraz spójrzcie, co się stanie, gdy wpiszę w wyszukiwarkę artów "BEWARE"...






1. Ta... Miniaturka...
2. Przyjrzyjcie się: nicku osoby, która zrobiła arta i zdjęciu z wyszukiwarki znajomych :o

A teraz kliknę w artbooka:



Cóż... Dziwne to... Wejdę na profil tej "Miss"


Istnieją 2 wyjaśnienia:

1. Jest prawdziwa (umie pisać po pl. lub korzysta z tłumacza)
2. Nie jest prawdziwa, jest polką, ale zablokowali ją modzi, a art - to trik

A teraz... Shackowana osoba... SuperSandraXd

 
Gdzieś w necie widziałam jej wpis do księgi gości Miss Outrage... Brzmiał on tak "No dawaj hackerko nie boję się shackuj mnie". No i ma, co chciała... Ponoć, gdy wejdzie się w profile shackowanych osób - wyloguje Cię... Ale to chyba tylko na Angielskim MSP. Wtedy na ekranie głównym pokaże się Miss, a po odświeżeniu pokaże się taka MS:

Jak wiadomo - na ekranie głównym pokazują się osoby, które wygrały konkurs... Wątpię, żeby ona to zrobiła. Postanowiłam o niej poczytać. Doszłam do informacji, że to nowa hackerka... Być może to 2 konto Miss Outrage? Niewiadomo...

No i ostatnia fotka - PRAWDZIWA MISS OUTRAGE:



Odblokowałam ją na potrzeby posta. A więc... Prawdziwa... Jedna rzecz mnie tylko zastanawia - ten status :D Ale wszystko inne się zgadza...
Jeśli chcecie zobaczyć jej profil - wpiszcie w wyszukiwarkę "Miss Outrage 123"

Do kolejnego posta :* Pa!

3 komentarze: