poniedziałek, 26 stycznia 2015

TheAqua.

Witajcie :*

Otóż koleżanka z MSP poprosiła mnie o zrobienie postu o nowej hackerce na MSP. A ma ona nick "TheAqua". Ale może najpierw pokażę profil



A teraz jej historia:

TheAqua jest nową hackerką, która hackuje w nietypowy sposób. Poszukuje najpierw ofiary, potem zwyczajnie z nią rozmawia. Po kilku minutach pisze, że u niej odbywa się impra. Kto wejdzie do jej pokoju zostaje automatycznie wylogowany. Ponoć Aqua miała kiedyś wysoki lvl, ale jej siostra ukradła jej konto. Teraz dziewczyna mści się na innych MovieStars

Historia - podobna do wszystkich... Otóż, wiedzcie, że jestem hardcoor'em i teraz zrobię nowe konto i wejdę do jej pokoju XD. Więc... Oto skreeny z mojej misji *-*


                                                 
                                            

             
               

Mimo iż się starałam - nie udało mi się jej przywołać, nie zostałam wylogowana... Nawet dałam jej Love It w pokoju na zachętę (żeby mnie poznała) XD Ok, to wszystko. Pa :3









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz