poniedziałek, 21 września 2015

Przeglądamy Forum (O Duchach) + Na Poprawę Nastroju :D + Dla Fanów Książek/Filmów

Hej :3

Przeglądam sobie forum i nagle trafiam na taki oto temat:


I tak przypomniałam sobie szkolne duchy z toalety :D
Arta robić nie będę, bo ciężko to pokazać :)
Więc zaczęło się od tego...

Przychodzę do szkoły a tam koleżanki mi opowiadają o tym jak to wczoraj, po południu w szkolnej łazience zobaczyły i usłyszały dziwne rzeczy. Wchodzą do kibelka a tam odgłos podobny do odgłosów z gry "POU". Widziały jakiś cień itd. A w toalecie nie było nikogo poza nimi.
I w tym momencie przypomniała mi się noc w szkole (spanie w sali lekcyjnej + maraton filmowy). W nocy szłam z koleżanką do kibla a pod łazienką nauczycieli leżały... stringi O.o
Do tego ponoć tam gdzie nasza szkoła był kiedyś szpital. W sumie to może być prawda bo widzieliśmy jakąś klapę - niby przejście podziemne xD
Więc tego samego dnia, po rozmowie poszłyśmy do łazienki. Nie było tam nikogo.
A na następnej przerwie na suficie pojawił się napis "Hellp"
Ktoś sobie chyba jaja robił xD
A najlepsza była reakcja innych uczniów xDD


MASAKRA xD
Mam strasznie powariowaną klasę ;D
Dzisiaj na przerwach śpiewaliśmy "POMIDOROWĄ", czyli parodię "NAUCZ MNIE". Oto ona (tak na poprawę humoru):


UWIELBIAM TO <33 xDD

Dobrze, przejdźmy dalej :3
Mam pytanie do osób, które lubią oglądać filmy i czytać książki.
Znacie "Więźnia Labityntu" i "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy".
Polecacie?
Ponoć fajne. Proszę o recenzję :3


Ok to wszystko. Idę odrabiać matmę :3 PA :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz