poniedziałek, 25 maja 2015

EmooKlauddi

Cześć

Dzisiaj o hackerce o nicku EmooKlauddi.
Jest ona dosyć groźna.
Na YT jest o niej masa filmików.
Obejrzyjcie sobie, bo niestety nie mam czasu, aby tłumaczyć ;(

Powiem tylko tyle, że ludzie się jej boją. Przebrałam się w stare ciuchy i napisałam taki status:
"Tu EmooKlauddi. Oddam konto Weronice, jeżeli wykupi mi całą L.Ż. na moim nowym koncie (d)"
(Czy coś takiego).
Ze znajomych usunęło mnie ok. 8 osób XDXDXD

Widziałam także osobę, która ma status "Tu EmooKlauddi".
Jej nick: Falcia$$$%

Okey. Napiszę o niej kilka rzeczy jutro. Pa :*

10 komentarzy:

  1. XD Też usuwam osoby ze znay jak mają napisane w statusie że ktoś ich zhackował, a nawet ich blokuje XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wiem co bym zrobila bo nigdy nie widzialam takiej osoby.:-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kilka razy ale nie usuwam ze znaj... Chyba, że ktoś zacznie do mnie z tego konta pisać :')

      Usuń
  3. Super seria :) Napiszesz też o The Betty? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to o niej nie słyszałam. Zdobędę jakieś info i postaram się napisać

      Usuń
    2. PS Znalazłam wzmiankę o niej na tym blogu: http://mspodlupa.blogspot.com/

      Usuń
  4. Nuklearna Jola4 czerwca 2016 14:16

    To co - nie napisane o tej The Betty? Chciałabym się coś o niej dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  5. lol z emooklauddi myśle że po nicku i po ciuchach widać że jest energetyczna

    OdpowiedzUsuń
  6. lol z emooklauddi myśle że po nicku i po ciuchach widać że jest energetyczna

    OdpowiedzUsuń