poniedziałek, 4 maja 2015

Analfabetka? Idiotka? Przedszkolak? - Wątpię -,-

Hejka

1. Właśnie pewna dziewczyna chciała się wymienić włosami. Wysłała mi propozycję - odrzuciłam, bo miałam już takie. Zaczęła mnie błagać, abym się wymieniła. Chciała mnie przekupić... GRAFEM!!!
Potem taka "wyzywanka". Nagadałam jej niestworzonych rzeczy - w tym: o moim wieku XD Byłam taka zła (bo mi nawymyślała), że brzydko na nią powiedziałam (idiotka XD).
Potem, gdy napisałam "w ogole" zostałam wyzwana od analfabetów i dzieci. A napisałam przez "o" bo miałam lagi i nie wskoczyło mi "ó".
Analfabetką nazwała mnie osoba, która napisała "klawiatura" przez "ó". Beka XD

2. Do tego dzisiaj w szkole mieliśmy złodzieja. Zginęły telefony i drogie kurtki. Ale wiedzą kto to więc... Sprawa z głowy :D

3. Zakazane rzeczy:
Właśnie przeczytałam listę zakazanych rzeczy. Są to:

Zajęcia:

  • Za długie słuchanie muzyki
  • Sztuki walki
  • Joga
  • Granie w gry RPG
Filmy i książki:

  • Harry Potter
  • Avatar
  • Star Wars
  • Zmierzch
Zespoły:

  • Queen
  • Jackson
  • The Beatles
  • Depeche Mode
Heh. Mój tata słucha tego ostatniego XD
I szczerze powiedziawszy - jest to nawet fajny zespół.
Dlaczego zakazany?
Bo ponoć rozprzestrzenia satanizm.
ŻAL
Będę smażyć się w piekle :D
A ty??

Wasza droga Hermiona :*

3 komentarze:

  1. Ja też będę w piekle XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ to dlaczego Star Wars jest zakazane?! O.O Kocham ten film XDDD Zaproś mnie na msp. Nick: Snow Light

    ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojęcia nie mam :// Wgl dziwna ta lista xD

      //LoveYou8712

      Usuń