poniedziałek, 11 maja 2015

Scary MSP?? Moje oczy!

Hej

Dzisiaj zobaczyłam maaasę postów na forum o Scary MovieStarPlanet. Ponoć jest to MSP na którym są różne krwawe rzeczy. Poproszona zostałam o zrobienia o tym posta (pozdrawiam Astusia11 :D).
Prawdopodobnie to jest ta gra: >>KLIK<<
Weszłam - nie ma wirusów. Zaraz Wam pokażę screeny, ale na początek wyjaśnienia.

Scary MSP - gra na której jest masa dziwnych i krwawych artów. Niektórzy twierdzą, że to tylko testowe MSP, a niektórzy wierzą, że to jest prawdziwe MSP. Także jest to pewnego rodzaju "niemieckie MSP". Ponoć można na nim kupić usunięte animacji. Dostałam info, że modzi nic o tym nie wiedzą. Dziwne. Powiedziano mi także, że to MSP zrobione jest jakby przez roboty, bo masa osób ma podobne nicki. Zaraz przekonamy się, jak jest naprawdę. Aby się zabawić dam mojej MS straszny nick XD Jeżeli okaże się, że jest to prawdziwy link - nie będę się wyróżniała :3


Nic wielkiego. Całkiem podobne. Tylko nie wiem co znaczy ten znak po prawej "CEOP". Ciekawe tylko, dlaczego tam trwa jeszcze "SAFER INTERNET DAY 2015"!!!
W tworzeniu postaci również nic ciekawego :)


O.o Można znaleźć znajomych ze szkoły :O Ale mojej szkoły nie ma w wynikach... W końcu to jest zagraniczne MSP...

Artbooki - o Boże! Moje oczy! Sama erotyka tam jest! 0.0
Przykłady: Rysunki męskich narządów, których nie mają kobiety, MS leżące na sobie, MS liżące męskie narządy...
Nigdy więcej na tym MSP. To, abyście nie wchodzili:



Mimo iż jest to Angielska wersja - jest dam dużo Polaków. :c
Nie wchodźcie, nie radzę... XD
Przez te arty.
Jeżeli dowiem się czegoś więcej o Scary MSP - napiszę.
To by było na tyle. Pa :*

5 komentarzy:

  1. Emm.. ty zrobiłaś cenzurkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie... Tak było w arcie...
      Ale to nie zmienia faktu, że jest... Ohydny (?) Chyba tak...

      //LoveYou8712

      Usuń
    2. Ale ona nie jest goła !! Ona ale to jest dziwne bo i tak nie można rozebrać moviestar do majtek i staniku ( w przypadku kobiet) xD :ooo

      Usuń