sobota, 23 maja 2015

Po wycieczce + OMG!!!

Hejka

Jestem już w domu. Wycieczka się skończyła :'(
Byliśmy w wielu ciekawych miejscach min. na molo w Sopocie, na okręcie wojennym "ORP Błyskawica", oraz w zamku w Malborku. Pogoda pierwszego dnia była zła; padał deszcz. Natomiast drugi i trzeci dzień były słoneczne. Minusy były takie, że w moim pokoju, w ośrodku wypoczynkowym, była mała dziura w dachu i kapało xD Aha, no i jeszcze żarówka się przepaliła i nie miałam światła w łazience :D

Druga sprawa. Chciałam Wam podać link do pewnej strony. Oto on: jak-zostac-syrenka.eu
UWAGA! Jeśli masz słabe nerwy lepiej nie wchodź!
Znalazłam go na forum na MSP


Więc mówię jak to było: Zauważyłam post Archane na temat tego linku. Weszłam tam. Miałam słuchawki na full. I nagle w tych słuchawkach dziiwneee dźwięki (ni to wrzask, ni szelest), a na cały ekran wyskakuje mi... Jeff The Killer (przeczytaj tę creepypastę)!!! Prawie zawału dostałam! Ręce tak mi się trzęsły, że nie mogłam trafić kursorem w przycisk "X" :D
Dam screena:


MASAKRA :')
Jeżeli wyłączy się dźwięk - to nie jest takie straszne, ale z głosem to idzie zawału dostać XD

Ok, to wszystko. Pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz