piątek, 20 lutego 2015

Pozdrowienia na blogu cz. 2

Hejka

Dzisiaj 2 część pozdrowień na blogu :* Przypominam - w każdej części pozdrawiam:


  • 1 osobę, która sama się zgłosi
  • 2 osoby wybrane przeze mnie
  • 3 losowe osoby
  • I postanowiłam, że jeszcze osoby, które będą akurat online :)
A więc zaczynajmy... Dzisiaj osobą, która się zgłosiła jest Kathey. Pozdrawiam gorąco ;)



Ok, jedziemy dalej. Osoby, które wybrałam ja:
1. ziza212 - pozdrawiam serdecznie :*


2. MeikoChan - również pozdrawiam :*



Teraz 3 osoby wylosowane... A są to:
1.  KarusiaMSP123 - pozdrawiam :*



2. wakacyjny anonim - serdeczne pozdro XD


3. latawi - również gorąco pozdrawiam :)



Teraz wszyscy, którzy w tym momencie są online :)



SabcioReeK - pozdrawiam Cię serdecznie :*
Magda 974 - gorące pozdrowienia :*
Kathey - jeszcze raz pozdrawiam
madzialena20 - serdeczne pozdro :)

Dziękuję wszystkim wymienionym osobom, za wszystko, co dla mnie zrobiły. Jeszcze raz pozdrawiam :*

Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz