środa, 4 lutego 2015

The Sims - Zrobiłam zdjęcia Simów!

Hejka

Na początek chciałam was przeprosić za "pokręcenie"" imion Simów. Oto właściwe:
Annabelle - Annabelle
Leon - Leon
Berta - Berta
Honey - Holly
Anne - Anne
Bartosz - Allan
Karol - Bartosz

Jeszcze raz - przepraszam :D
Druga rzecz...mam zdjęcia Simów! Oto one:

- Annabelle - policjantka, ŻONA Leona, prawdopodobnie jest z nim... w ciąży! Jej pasją jest gotowanie :)



- Leon - MĄŻ Annabelle, ogrodnik, uwielbia czytać książki:



-Holly - przybrana córka Anne i Bartosza... Nie wiem co jeszcze o niej powiedzieć :D


- Berta - siostra Annabelle, nastolatka, wysportowana, uwielbia ćwiczyć, biegać, podnosić ciężary...


- Anne - matka Annabelle i Berty, oszustka, zdradziła Bartosza z Allanem (ojciec Bartosza!), obecnie jest z nim...


- Allan - kochanek Anne, obecnie jej chłopak, jest ojcem Bartosza...


- Bartosz - nie mam jego zdjęcia, miał on konflikt z Anne, która go zdradziła... więc go wyprowadziłam, aby związek Anne z Allanem rozkwitał :D


No więc... Takie "TRUDNE SPRAWY" mi się tu zrobiły :D Mieszka sobie rodzinka - ojciec (Allan) z synem  Bartoszem i wnukiem Leonem, którzy wynajmują dom u kobiety (Anne) i jej dzieci (Annabelle i Berta). Bartek zakochuje się w Anne i zostają parą. Postanawiają adoptować córkę. Ma ona na imię Holly. Jednak wkrótce Holly, Annabelle i Leon stają się młodymi dorosłymi a Anne i Bartosz emerytami. Bartek zatrudnia się w jakiejś pracy XD Podczas jego nieobecności Anne czuje się samotna i zaczyna na oczach Leona flirtować z ojcem swego chłopaka. Wkrótce chłopak kobiety wraca i nakrywa ją na całowaniu się z Allanem! Wyprowadza się. W tym czasie kwitnie związek Annabelle i Leona, biorą oni ślub. Po pewnym czasie... Annabelle zachodzi w ciążę!! Cdn...

A oto zdjęcia ze ślubu:









Mam nadzieję, że post się spodobał. Postaram się robić takie posty. W następnym, być może, pojawi się zdj. dziecka Annabelle i Leona (Simka ma "wzmożoną płodność" - mogą być bliźniaczki/trojaczki). To wszystko! Pa!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz