piątek, 27 lutego 2015

DiedFromYou - dalsze losy fejmowej grupki przyjaciół

Hejo

Dziś kontynuuję post o sławnej DFY. Otóż na początek chciałam dodać, że przyjaźniła się ona z:
  • Ichigo Momomiy - jej "krzywdą" było to, że została oblana kwasem, hackerka, która sprzedawała konta, obecnie usunęła konto Ichigo, ale jest w posiadaniu jeszcze jednego
  • XxPorshiaXx (Annabelie) - prowadzi bloga "cztery-panny-z-jednej-wanny"
  • Yosaine (Kashmai) - jeśli dobrze pamiętam - spadła z dachu...
Dziewczyny miały klub "my porszeje".

Ok, jedziemy dalej. Niedawno ktoś okradł i usunął DFY...
Podejrzenia padły na SHIN!ee. A oto dlaczego:

 Ale po co by jej to było?! Wiedziałam, że to nie SHIN!ee... Uzbierałam kilka dowodów:
  • DiedFromYou ma 2 konto, z którego napisała, że to ktoś jej bliski
  • Ichigo usunęła się zaraz po tym zdarzeniu... Wyraźnie się czegoś bała
Jak dla mnie - zrobiła to.... Ichigo!
No tak... Ale po co by jej to było?!?! Poszukałam śladów i dowiedziałam się (nwm już skąd), że Ichi dostała za shackowanie DFY konto z wysokim lvl. (nazwy nie podam).
Pamiętam, że dowodów było więcej... Możecie się tego dowiedzieć z mojego filmu, gdyż sama nie pamiętam, co to były za ślady (nie zmuszam do oglądania XD - nie chcesz - nie oglądaj).

Ok, to wszystko. Pa!

1 komentarz:

  1. "Ichigo usunęła się zaraz po tym zdarzeniu... Wyraźnie się czegoś bała
    Jak dla mnie - zrobiła to.... Ichigo!"

    Racja, ja to zrobiłam. Wiem, rozpatruję starą sprawę, ale jednak XDXDXD Z Karoliną prywatnie wyjaśniłam tę sprawę, usunęłam swoje konto dla honoru, bo skoro ona zmarnowała na nie dużo pieniędzy, to żebyśmy były kwita - pozbyłam się swojego. Co prawda żałuję, że usunęłam i ją i siebie, ale ci pizdowaci moderatorzy z tej przecudnej gierki nie przywracają już usuniętych kont :)

    OdpowiedzUsuń