niedziela, 22 lutego 2015

Wywiad z Trixie 33

Hejka

Dzisiaj pokażę wam wywiad z Trixie 33

Ja: Od kiedy grasz w MSP?
Trixie: Dokładniej od czerwca a o koncie przypomniałam sobie we wrześniu
Ja: Co jest Twoim celem? Co chciałabyś osiągnąć na MSP?
Trixie: Na MSP moim celem jest rozwijać się kreatywnie. Chciałabym, żeby moje filmy znalazły się w TOP
Ja: A teraz o czymś innym... Twój ulubiony piosenkarz/piosenkarka?
Trixie: Adel (Adele)
Ja: Twoja idolka (ulubiona MS)?
Trixie: Taka jedna "LoveYou8712" :-)
Ja: W takim razie miło mi to słyszeć :* Ostatnie pytanie: Twój... ulubiony kolor?
Trixie: Biały!!
Ja: Dzięki za wywiad. Niedługo wstawię go na bloga ;)

Pozdrawiam "bohaterkÄ™ naszego wywiadu" ;)



P.S. Na blogu pojawi się ankieta - będziecie mogli w niej zagłosować na osobę, z którą teraz zrobię wywiad ;) Pa!

3 komentarze:

  1. Trixie 33 Nie Mg Znaleźć twojego Bloga :C Chociaż mam cie w zna i mi Napisałaś xD Pozdrawiam pestka8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :33
      Link do bloga Trixie 33 jest w nowym poście "MaryFourToYou"

      ~LoveYou8712

      Usuń