sobota, 18 lipca 2015

Włam na Pixi Star??

Hejka

Dzisiaj na forum znalazłam post o tym, że na angielskim MSP ktoś włamał się na Pixi Star!
Inne osoby twierdziły, że Pixi od początku była hackerką. Miała ona ponoć bardzo dziwne statusy typu "ciekawe kto będzie moim kolejnym celem". W tym poście chcę pokazać wam screeny z Angielskiego MSP. Więc... Dowiedzmy się o co chodzi ^-^
Zacznijmy od filmiku na YT, do którego link dała mi matylda989. Dziękuję bardzo :D
Niestety, jest on po angielsku. No cóż - to taki test znajomości tego języka xDD

                                   

Autorka w opisie napisała, że statusy robiła w edytorze zdjęć. Że Pixi Star jest niewinna. Nie wiem co jest prawdą, ale zaraz się przekonamy. Zarejestrowałam się na angielskim MSP. Oto zdjęcia:

Co do statusów i artbooków - nic strasznego nie było :D Niczego się nie dowiedziałam o tym, że Pixi to hacker ;D
Dowiedziałam się natomiast, że jeżeli zrobisz błąd w pisowni na angielskim MSP - słowo zaznacza się na czerwono :o Fajnie by było, gdyby wprowadzili to na nasze MSP! :D

Zobaczmy jeszcze looki ;D

Tu się okazało, że Pixi ma wszystkie ubrania Samanthy. To tak, jakby jej konto zostało przerobione na Pixi :o

Na koniec chciałabym pozdrowić LEIDE123 dziękuję za prezent :3 (Kto da prezent - będę pozdrawiała). Okey. To pa :3

1 komentarz: