poniedziałek, 25 kwietnia 2016

AnimePlanet? + Decyzja...



Hello!

Pojęcia nie mam jak zacząć ten post...
Więc weszłam dzisiaj na forum. To co tam zobaczyłam - rozśmieszyło mnie. Forum aż huczało od plotek o usunięciu MSP. Natomiast inne MovieStar twierdziły, że nasza Filmowa Planeta zostanie zmieniona na grę o nazwie "Anime Planet".
Niektórym pokazywały się dziwne rzeczy. Inni twierdzili, że napisali do modów. O dziwo odpisali im bardzo szybko - pół godziny, nie więcej, czekania.
~Wtyczka mi wywaliła o.e~
Okay, przejdźmy może do szczegółów...


Pojęcia nie mam, co się dzieje. Mam złe przeczucia, ale może tym razem się nie sprawdzą...
Postanowiłam napisać do modów. Miałam z tym nie lada problem, bo nastąpiły zmiany w kontakcie.

Otóż najzwyczajniej nie mogłam "trafić". Klikając w "kontakt" wyświetliła mi się duża ramka "szukaj". Po dłuższych poszukiwaniach - znalazłam. Moja reakcja? Wow.
Więcej możliwości. Można powiedzieć, że poszerzyli o nowe opcje.
Jak to wygląda?




Następnie uderzyła mnie pewna myśli. Może to początek większych zmian?
Mam jednak nadzieję, że nie.
Byłoby to trochę głupie ze strony twórców gry. Niektórzy nie lubią anime... Może zaczęłyby w to grać inne osoby, ale pomyślmy ile osób odejdzie.

W ogóle mam dziwne odczucie, że coś jest nie tak. Kilka razy ja i moje znajome zostałyśmy wylogowane. Wtyczka mi wywala. Zmiany w kontakcie... I tak dalej.
Ale to chyba tylko jakieś schizy. Często tak mam...

W każdym razie - wydaje mi się, że to wszystko okaże się jednak kłamstwem. Napisałam do moderatorów. Czekam na odpowiedź.

~Huh, ten uczuć kiedy miałeś tyle pomysłów co napisać i nagle wszystko wyparowuje ci z głowy~

Dobrze. Nie wiem co jeszcze mam napisać. Proponuję przejść do kolejnej części posta...

~*~

Więc tak... Jakby tu zacząć?

Po ostatnim naborze na redaktorów - nic kompletnie się nie zmieniło. Większość postów jest z mojej strony. Taka prawda. Dlatego będę zmuszona usunąć redaktorki, które nie dadzą mi znaku życia do końca tego miesiąca.

Postanowiłam także zrobić coś... nienormalnego (?)

Dziś, dnia 25 kwietnia 2016 r. o godzinie 16:45, ogłaszam KOLEJNY NABÓR NA REDAKTORA.

Teraz możecie pomyśleć, że jestem idiotką.
Otóż wystarczy napisać do mnie - w komentarzu, na MSP, na poczcie, na FB...
Przypominam:

  • mspzloveyou8712@gmail.com
  • loveyou8712@wp.pl
  • LoveYou8712 (na FB)
Krótki opis siebie. Przyjmę każdego, kto mi się spodoba kogo zgłoszenie będzie bez błędów itd.

Myślę, że więcej nie muszę na ten temat pisać...
Mam nadzieję, że ktoś weźmie udział.
Sama nie mogę pisać codziennie postów, mimo iż bym chciała.

No więc dobra... To chyba na tyle. Muszę iść się uczyć na matme...
Potem mam zamiar "wyrobić" bratu gust muzyczny i, jak ostatnio, puszczać mu Imagine Dragons. Wczoraj włączyłam sobie "Rebel Love Song". Brat wbija do pokoju, słucha i mówi - "fajna ta piosenka, puść jeszcze raz". Wydaje mi się, że jestem bliska osiągnięcia celu.

Do kolejnego posta.





15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nieee xD Skąd te przypuszczenia?

      Usuń
    2. Na początku był tylko tytuł posta, a post był opublikowany xd

      Usuń
  2. Mnie również kilka razy wylogowało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy są aktualizacje to czasem się tak robi. Na forum również pisali, że ich wylogowuje... Kto wie, może jednak coś się dzieje? Pożyjemy, zobaczymy...

      Usuń
    2. Hehsy, zgłoszę sie, ale nie teraz. Jutrooo

      Usuń
  3. nazywam sie alicja i jak mnie nie pszyjmiecie to naskarże mamie ;( a na msp mam najlepszego vipa na 5 lat bo jestem bogata i mam wienkszy lewel o juny13. a jak mi nie dacie grafa to powiem mojej kuzynce aby was nie lubiła bo moja kuzynka to violetta

    OdpowiedzUsuń
  4. Nazywam się Genowefa Trombka, kocham Dżastinka, moją siostrą jest Tini, więc jak mnie nie przyjmiesz to ona cie nie będzie lubieć. Musisz mnie przyjąć bo mam wyższy level. I w ogóle jestem bogata mogę ci kupić vip star na rok, bo moja mama to moja mama i TINI, więc jestem bogata.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lol, jakie zgłoszenia...
    A tak w ogóle, to czy tylko ja mam wrażenie, że obydwa zgłoszenia pisała ta sama osoba?

    OdpowiedzUsuń