piątek, 13 maja 2016

~~~
TUTAJ JULIA. 
JEST TO BARDZO WAŻNY POST, BŁAGAM DOTRWAJCIE DO KOŃCA
~~~

Pamiętacie, jak się usunęłam? Jak Weronika tu została? Wczoraj, taktycznie mówiąc.
Dzisiaj mnie dodała. Zaakceptowałam. Potem Weronika odeszła. Miała mi dać admina, dała. Ale okazuje się, że ja go nie mam! Werq mówi, że dała go mi, aczkolwiek jest możliwe że dostała go Jednorożec. Z nią jest coś dziwnego, nic nie pisze. Nie znamy jej nazwy na msp. Teraz zostałam tylko ja. Nic nie poradzę. Weronika usunęła gmaila. Nie może wysłać żadnego potwierdzenia, że tu pisała, i że mają jej dać adma. Ja nie wiem jak można napisać do Bloggera, ale jak się dowiem to od razu napiszę. Proszę, wie ktoś jak do nich napisać?! TO PILNE.

JEŚLI JA I WERONIKA NIE NAPISZEMY DO BLOGGERA, TO ZAKŁADAM/ZAKŁADAMY NOWEGO BLOGA. LINK JEST NIEWIADOMY. UPRZEDZAM, ŻE JEŚLI DOSTANĘ DOSTĘP DO ADMINA, TO BLOG BĘDZIE O INNEJ TEMATYCE. LINKA PODAM W NAJBLIŻSZYM CZASIE. POST POJAWI SIĘ JUTRO. DO CZASU WYJAŚNIENIA KONTAKT ZE MNĄ I WERONIKĄ;
Fb - Julq Julq
Fb - LoveYou8712

10 komentarzy:

  1. K, liczę, że uda Wam się naprawić sytuację.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszperam w Internecie, może zobaczę, jak takie coś napisać. Spokojnie, dam Ci znać na MSP.


    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Tu Wera.
    Szczerze, to nwm co mi odwaliło, że się stąd usunęłam.
    Emocje. I nacisk ze strony pewnej osoby (nie pozdrawiam).
    Jak już wszystko się "naprawi" - jestem gotowa tu wrócić.
    Wiem, jestem debilką :'))

    //RadioactiveGirl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak? Jednorożec odpisała?!

      Usuń
    2. Niestety jeszcze nie.
      Ale odzyskałam konto google...
      Boże, ale ja byłam idiotką .-.

      Usuń
  4. Uhh, współczuję...
    Mam nadzieję, że wszystko się wyjaśni.

    OdpowiedzUsuń