środa, 3 lutego 2016

Konkurs na rysunek! Ankieta!




Minęło dużo czasu odkąd ogłosiłam konkurs na rysunek.

Dzisiaj pokażę wam wszystkie prace. I to WY poprzez ankietę zadecydujecie, która praca wygra. Są tylko trzy, ale to i tak lepiej niż przy ostatnim konkursie ;DDD Oto one...


  • Zosia - Viola3107





  • Jula - Trixie 33


  •  Wika - WIXxPL



Okay. To wszystkie. Idę teraz zrobić ankietę.
Wyniki - za tydzień, w środę ;3

Teraz (niestety) trzeba iść się uczyć ;_; Masakra jakaś.
Postaram się napisać jeszcze jednego posta...


13 komentarzy:

  1. Mam nadzieję że wygram ^.^
    Liczę i głosuję na Zosie ;D
    A ty Wera glosujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szczerze to nie. Nie powinnam ;D
      Jako organizatorka...

      Usuń
  2. Moim zdaniem powinna wygrać Zosia. Narysowała 2 MS. Mimo że jej nie lubie to głosuje na jej prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To że dwie, nie znaczy że lepiej!
      Wiem, że jesteś Zosią. Ona pisała coś w stylu "mimo że", "jako iż", "ponieważ", "Moim zdaniem" i Zosia rzadko kiedy pisała ",".
      Pozdrawiam wszystkich serdecznie! :-)
      //Cline

      Usuń
    2. Nie tylko ona tak pisze...
      Jednak nwm kto napisał ten komenatrz więc nie mam zamiaru się kłócić...
      Może ona, może nie...

      //LoveYou8712

      Usuń
  3. Według mnie, praca Julii jest najlepsza. Praca Zosi - niewyraźna, brzydko pokolorowana.
    Praca Wiktorii - ładna, widać wysiłek, ale nie wpadła mimo to w mój gust.

    1 miejsce - Jula;
    2 miejsce - Wiki;
    3 miejsce - Zoch. (A NAWET MOŻE WYRÓŻNIENIE?)

    Nie oceniam po znajomości, ale moja mama jest artystką i uczę się od podstaw. Prawdziwa artystka oglądała te prace.
    Pozdrawiam serdecznie wszystkich! :-)
    //Claine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazła się Faneczka Juleczki zawsze Jula we wszystkim najlepsza. Praca Julii też ma swoje minusy. Czemu sama nie rysowałś skoro uczysz się od artystki. I już jej tak nie hejtuj. Skoro ty piszesz na nią Zoch. ja na cb mogę jak chce czyli [CENZURA] WIĘC JUŻ WIESZ ZE MNĄ NIE TAKIE RZECZY
      //Anonim

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ej, ej... Spokojnie.
      Każdy ma prawo mieć swoje zdanie i wyrażać je tutaj. Po to chyba są komentarze?
      Proszę też - nie hejtujcie. Osoba, o której mówicie - może to czytać. A wtedy zrobi jej się przykro :/ Bo to naprawdę miłe nie jest...
      Pozdrawiam
      //LoveYou8712

      Usuń
    4. Zoch, to nic obrazliwego. Zosia nie narysowala źle. Tylko wyrażam swoje zdanie.

      Usuń
    5. Ups, głupi anonim xD Chciałam napisać, Zosia - miała komplement
      Ja - miałam komlement.

      Usuń
  4. Anonimku, nie moja wina, że ktoś mi gratuluje. Jeśli Weronika by nie chciała, to by nie publikowała tego komentarza. MOŻE NAPISZESZ Z KONTA GOOGLE? BO JAK WIDAĆ NIE POTRAFISZ. A, "faneczka" w środku zdania się z wielkiej litery nie pisze XDD TO ŻE MAM FANÓW, TO MOJA SPRAWA. WEŹ COŚ FAJNEGO ZRÓB TO MOŻE TEŻ BĘDZIESZ MIAŁA. A NIE, ZAPOMNIAŁAM... TY NIE UMIESZ!
    NIE POZDRAWIAM
    //Julq

    OdpowiedzUsuń