poniedziałek, 9 maja 2016

Krótki post (chociaż może nie aż tak) - My Life + SameQuizy



Hello, hello, hello, how low...
(Chyba zacznę się tak witać).

Powitanie z dedykacją dla nieogarniętych obywateli mojego miasta.
Zasypano mnie dzisiaj pytaniami
"A co to Nirvana?". "Nirvana? Nie słyszałem". "Pewnie jakieś gówno".
Tymże sposobem złamano moje serducho. Pewnie większość teraz zadaje sobie pytanie - "a ty je w ogóle masz?". Wbrew pozorom - tak.

Na początek może powiem, żebyście nie zniechęcali się tytułem, gdyż będę rozpisywać się tak, że notka wcale nie będzie taka króciutka. W sumie to mogłam zmienić tytuł, ale mi się nie chce. 

A czym się zajmiemy? Wszystkim i niczym (dużo wam to pewnie mówi, nie?). Otóż będę opowiadała o moim nudnym życiu.
Ale najpierw njus z (nie)ostatniej chwili.

Otóż pisząc do ukochanych moderatorów - można przyspieszyć swoje, jakże długie, oczekiwanie na odpowiedź. Wystarczy dać kategorię "płatność". Da dam! Pisałam może o 13:00. Weszłam o 17:00 już odpisała mi Zosia (Zofek, nie wiedziałam, że jesteś modem).

Pewnie zastanawiacie się, w jakiej sprawie pisałam (a jak nie, to zacznijcie się zastanawiać). Otóż chodziło o niejakie gwiazdeczki MSP, które mają ponad 18 lat i grają (wy już wiecie, o kogo mi chodzi)...
Dowiedziałam się, że na mocy prawa ochrony dzieci użytkownicy nie mogą mieć więcej niż 18 lat.
Spytałam więc, czy mogę zgłosić taką osobę (wiem, cham ze mnie). Odpowiedzieli, że tak. Właściwie to dostałam cały wykład na temat zgłaszania. Wiecie... Gdzie umiejscowiony jest żółty trójkąt z wykrzyknikiem, po kliknięciu którego mogę zgłosić/zablokować użytkownika. Jednak to najmniej mnie obchodziło, gdyż jestem obczajona w tych sprawach (nie, że aż tyle zgłaszam - bardziej blokuję).

~~~

Przejdźmy do bardziej zajmującej części posta poświęconej mojemu życiu codziennemu. Nie, nie umrzecie z nudów (chyba...).

Aktualnie siedzę popijając kakao i denerwuję się (jak zawsze z resztą), gdyż pewna osoba od wieków nie wchodzi na MSP. Ja tu czekam - nawet łaskawie się nie odezwie. Jeżeli to czytasz, to wiedz, że cię uduszę.
Nie mam z kim gadać. Ale może to lepiej...

Pomysły dosłownie wylatują mi z głowy. Parują jak... woda w temperaturze 100 stopni C (wiem, poetyckie).
Wzięłam się za pobieranie piosenek i momentalnie straciłam wszystkie pomysły.

Wiem, chaotyczny post.
Ale boli mnie wszystko.
Również świadomość, że jutro mam wf a nie mogę biegać.
Świadomość, że czeka mnie 3 z pierwszych biegów długich.

To głupie uczucie, kiedy myślisz, że udupisz pokonasz kogoś na grze typu "Jaka to melodia?", gdy dasz mu piosenki jednego z zespołów jakiego słuchasz... A tak naprawdę on zna więcej ich piosenek od ciebie.

Myślę, że mogę także pochwalić się moją "dietą". Zakompleksiona dziewczyna postanowiła przejść na dietę, ale jej babcia nie pozwala. Pierwszy dzień - bez słodyczy. Drugi dzień  - bez słodyczy i ćwiczenia. Trzeci dzień - zakwasy i wizyta u babci. A co u babci? Dwa placki (w tym jeden czekoladowy, a jak powszechnie wiadomo, do czekolady mam straszną słabość).

Niedziela była pełna przeżyć, gdyż dodatkiem do bólu łydek i biodra stały się rozwalone słuchawki. Chciałam po nie pójść. No spoko. Jestem w połowie drogi. Deszcz. Musiałam się wracać, bo zaczęło grzmieć, a nic nie zapowiadało szybkiej poprawy pogody. Gdybym zatrzymała się w "Biedronce" prawdopodobnie stałabym tam długo, długo.
I to była dobra decyzja. Potem podwiózł mnie tata.
Zakupiono mi słuchawki. Oczywiście nikt nie upomniał się, żebym oddała pieniądze, dlatego też nie mam zamiaru rodzicom o tym przypominać...

Powiedzcie mi, przyjaciele (bądź też nie) dlaczego życie jest takie niesprawiedliwe, że gdy czegoś nie chcesz  - występuje to bardzo często w twoim otoczeniu?
Tak na przykład - prześladuje mnie jedno imię. W kółko. W gazecie, w necie, w książce od polisza. Po prostu mam dosyć.

Powiedzcie mi, przyjaciele, dlaczego, gdy kogoś spytają się kim jestem - ludzie odpowiadają "taka emo dziewczyna"?


Hmm... No ciekawe.
Olcia załapała się na screena (tak, wiem, że mam koślawe pismo, ale w realu piszę ładniej).
Tak to wróćmy do tematu... Chwila, Ola. Tak, muszę iść ją ochrzanić.
Za długo nie wchodziła na MSP.



Tak.
Jeszcze tylko jedna osoba wejdzie.
I będę happy.

Co tam jeszcze?
Jutro mam wf, a bolą mnie nogiiii...
Narzekałam już na to?

~~~

Na sam koniec wbijam na SameQuizy...



Idealne dla mnie.
Mam nadzieję na jakieś rocki...




Skromność, przede wszystkim.
Ale dlaczego tak uważam?
Bo mam dobre oceny.
Wow, świetne wytłumaczenie.




Wszystko co zaznaczyłam łączy się ze sobą, dlatego ciężko mi było zadecydować.
Wybrałam "wybuchowość". Bo... wnerwiam się o byle co.





Dałam tą mapkę, bo kojarzy mi się z marzeniami i dążeniem do celu.
Czarne kwiaty zbyt żałobne. A korona zbyt kojarzy mi się z małymi, ruszoffymi ksienszniczkami.




Czekałam na to pytanie. Szczerze to ostatnio mój gust poszerzył się o nowe gatunki.
Chociażby o Hard Rock...




O lol, skąd wiecie, że zaczęłam jarać się tatuażami?
Wybrałam pierwszy, bo lubię czarno białe, małe wzory w widocznym miejscu.

Uprzedzam pytania - wątpię, żebym zrobiła sobie w przyszłości tatuaże (bo ze mnie tchórz i nie będą mi pasować), ale zobaczymy... Może jednak...?

I WYNIK...



O lol. Rapy. A myślałam, że dadzą mi BMTH, czy coś...
No cóż, znam tą piosenkę. I powiem, że lubię.
Ale wolę rocki...

Wbijam na komy. Ciekawe co inni mają...



No co?! Czemu mi to nie wyszło!
Podejrzewam, że wyszło to osobom nieco dziwnym.
Ale ja taka jestem!



No co?! CZEMU?! ALE NOOOO!

~~~

Jak widzicie, takie quizy źle na mnie działają. Idę się ogarnąć do szkoły.
Do zobaczenia w kolejnym poście.

Przypominam o zamknięciu szaf 8) Chętnie kogoś odwiedzę...
Chyba, że pobawię się w "The Ring" lub Świętego Mikołaja.
Wtedy zakryjcie Telewizor i pilnujcie komina.


12 komentarzy:

  1. Wyszło mi to samo, pozdrawiam! (y)
    Ej no. To jest zayebiste, szukałem tej piosenki od kilku miesięcy :D Wreszcie się udało ^^ Dzx, Wera ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Duuupki.
    Co oni mają do Nirvany? :((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest "satanizm".
      Bo to "gówno".
      Bo wolą Biebera.

      Usuń
    2. Bieber w oczach innych dziewczyn:
      OMYGYOMYGY TO DŻASTIIIIIN! AAAAA!!!1!1!!11oneone

      Bieber w moich oczach:
      *pierd*

      #Tró

      Usuń
    3. 3/4 dziewczyn z klasy słucha BAM lub Biebera (ewentualnie 1D).
      Przesadziłam... Tylko ja i moja znajoma słuchamy czegoś innego.

      Usuń
    4. Ech, mam tak samo, jedynie ja i moja najlepsza przyjaciółka słuchamy Nirvany, i innych podobnych zespołów.

      Usuń
  3. Nowy wygląd bloga Mi się nie podoba... Julq znów jest w centrum uwagi, choć to nie Ona jest założycielką bloga i nawet nie pisze postów -_- Te róże są odpychające, a kolory - brak słów. PS. Jeżeli chcecie taki wygląd blogaa to lepiej zmieńcie kolory detali na granatowy (logo bloga, pasek z muzyką, suwak przewijania, kursor, czcionkę itd.), aby do niego pasował.

    OdpowiedzUsuń
  4. I nie usuwajie tego komentarza, o uduszę i wywiozę do murzyńskiego plemienia czy czegoś tam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pff przecież każdy może wyrażać sw opinię, więc nie usunę tw koma ;d
      Poproszę Julę, żeby poprawiła - ona zajmowała się tym wyglądem Xddd

      Usuń