czwartek, 2 czerwca 2016

Miss Family - interesująca historia moderatora

Witajcie!

Dzisiaj post trochę nietypowy..
Dlaczego?
Już tłumaczę. Otóż przeprowadziłam wywiad ze znaną Wam...
Miss Filly, Miss Family.

Na początku, jak to ja, założyłam nowe konto, aby
nikt mnie nie rozpoznał. No dobrze, w takim razie, jak poszła
mi rozmowa?

Zaczęłam od standardowego "Witaj, jak się masz, Miss Family?"
I uprzedzam, że niektóre wiadomości są trochę przesadzone,
aby nie wydać się, że jestem z bloga XD
Dobra, w takim razie, nie miałam co napisać. więc napisałam,
że mnie zhackowano na innym koncie, dlatego mam to.


Tutaj Miss Family chciała abym podała jej nick do konta.
Przyznała się, że jest "hakującym człowiekiem".
Chciała, abym nikomu nie mówiła.
Co dalej?..

Tak dla pewności, chciałam, by zhackowała moje konto, Trixie 33.
Niestety, okazała się być hackerem, gdyż naprawdę na nim była.
Nie wiedziałam tylko o co chodzi z tą generacją konta.

I jeszcze wymyśliła, że potrzebuje dostępu do
danych. Serio?
A potem wysłała mi informację,
żebym nigdy nie gadała z hakerami!
Czy to nie śmieszne? XD

Okej, serio? "Twój komputer jest konto" XD
Padłam, jak to zobaczyłam, ale i tak udawałam,
że wszystko rozumiem, i wgl.
Potem napisałam, że ten tekst trochę
jak u moderatora.
Ej, zobaczcie! Pisze, że BYŁ moderatorem
i mści się na innych.
"Muszę to im powiedzieć" - typowy tekst 6 - latka.


Ojej, tutaj prosi, abym zapomniała o tym.
że był moderatorem. I co? Poprosiłam,
żeby w końcu pogadał z hakerem, "bo się go boję" XD


I nagle głupią hankę001 olśniło, że ma wpisy,
że to ON jest Miss Filly. Potem napisał,
że mam zablokowany komputer,
Chce hakować, okej...

Dobrze, w takim razie, chcecie zobaczyć naszego hackera,
o 3 rano? Proszę bardzo.


I czy według was Miss Family jest prawdziwy?
Co o tym myślicie?
Napiszcie w komentarzach, z chęcią przeczytam.

Papa!

5 komentarzy:

  1. Mi się wydaje, że ta osoba ma jakiś program i nim sobie zrobiła tą plakietkę, bo nie chcę mi się wierzyć, by czekoladka Family była prawdziwym modem
    XDDDDD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój nowy blog: Marionnettisete-me.blogspot.com

    (Jak zły link to przez mój profil)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://emo-trisza.blogspot.com/2016/06/hej.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wpis. Jestem ciekawa tej użytkowniczki... xd

    *UWAGA REKLAMA*
    Zapraszam na blog mojej koleżanki.
    asiasia-na-msp.blogspot.com

    Jeśli reklamy na tym blogu są zabronione, to przepraszam! Skasuję komentarz.

    Pozdrawiam,
    ~Wanka

    OdpowiedzUsuń