czwartek, 22 stycznia 2015

Pozdrowienia na blogu cz.1

Hejka

Chciałam was poinformować, że co ok. 2 tygodnie będę wstawiała post, w którym pozdrowię:


  • 1 osobę, która się zgłosi
  • 2 osoby wybrane przeze mnie
  • 3 losowe osoby
  • No i w tym poście - moje najki :*
Więc... Zacznijmy od osoby, która się zgłosiła:


Pozdrawiam Trixie 33. Dziękuję Ci za miłe wiadomości na poczcie :*


Teraz 2 osoby wybrane przeze mnie... A są to....
1. Madona34
Dziękuję za wszystko, co dla mnie zrobiłaś :*


2. Raven Queen8
Również dziękuję za wszystko ;)


No i jeszcze 3 osoby wylosowane. Wszystkie osóbki pozdrawiam serdecznie:
1. Anisia =]


2. Klaudzx



3. PaaProtkaa333321


Chcę pozdrowić jeszcze moje najki. Dziękuję wam za przyjaźń :* Jesteście naj, naj, naj!

1. < FIRA >


2. Stylowa Oli (Kamilla1716)

                                     

3. JestemSlodka69


Wszystkim tym osobom BARDZO DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKO CO DLA MNIE ZROBIŁY :*

A wy się nie smutajcie... Możecie zostać pozdrowieni! Wystarczy, że jak najszybciej napiszecie do mnie na pocztę. A za 2 tygodnie... Kto wie??

Pa :3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz