sobota, 10 stycznia 2015

Moje początki z MSP...


Witajcie :*

Dzisiaj opowiem wam o moich początkach z MSP. Więc... Najpierw zobaczcie jak wyglądałam, kiedy stworzyłam "LoveYou8712"...



Kiedy zaczynałam grę...


No i teraz ;)

Na początku ciężko było mi się połapać w tworzeniu filmów. Z czasem jednak nabrałam wprawy i stworzyłam filmy tj,"Fałszywa przyjaźń" oraz "Anioł Ciemności". Co ciekawe - LoveYou nie jest moim pierwszym kontem. Grę zaczęłam od konta MisiaMisia88. Jednak na nim nie szło mi najlepiej. Miałam tylko 1 animację, 1 fryzurę, kilka bluzek i 2 pary spodni. Liczba znajomych była mała - tylko 50 osób. Wtedy postanowiłam stworzyć nowe konto. Nazwa "automatycznie pojawiła mi się w głowie" :).  Na tym koncie postarałam się i dzięki WAM zdobyłam w ciągu 6 miesięcy 14 lvl.

To na tyle... Dzięki za przeczytanie :*








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz