piątek, 30 stycznia 2015

Wywiad z Marietta 123

Hejka

Dziś pokażę wam wywiad z Mariettą 123...
Czerwony -  Ja
Niebieski - Marietta 123


Cześć. Mogę przeprowadzić z tobą wywiad?
Tak :)
Od kiedy grasz w MSP?
Sierpnia (kratki) roku. Grałam na przełomie (kratki) ale padłam ofiarą hacku.
Masz jeszcze jakieś konta?
Nie.Jak to jest mieć taki wysoki lvl? 
Hmm... Ok, ale ciągle jest dużo do zdobycia :')
Chętnie pomagasz innym graczom? Oglądasz im filmy? Dajesz grafy i prezenty? A oni tobie?
Staram się pomagać, nie mam problemu z pytaniami "Dasz mi prezent?". Użytkownicy ode mnie zawsze dostaną.
A teraz pytanie o twojego bloga. Opowiesz nam o nim? Skąd pomysł na jego założenie? Jak się nazywa? Od kiedy go masz?
Bloga mam dwa lata. Tematyka bloga jest różna, każdy redaktor opisuje coś innego. Pomysł podsunęli mi czytający moją stronę na FB. Czarna-wdowa.blogspot.de - nazwa :)
A co myślisz o tych wszystkich gwiazdach MSP np. ALAKINDZE, Arli, ! ! ! Alicji ! ! !, SHIN!ee??
Nic nie warte gwiazdusie. Próbują wzbudzić w innych żal.
No i ostatnie pytania - czy chciałabyś kogoś pozdrowić?
Eka terine i Nataniela :*) Wywiad będzie na jakimś blogu?
Tak. Link w moim statusie. Dziękuję za wywiad :* 

Bardzo dziękuję Mariettcie za wywiad. Zapraszam wszystkich na jej bloga - klik :3 Niedługo nowe wywiady. To wszystko na dzisiaj

Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz