piątek, 6 maja 2016

1| Claus tu, Claus tam...




"Hello, hello, hello, how low..."
Serdecznie pozdrawiam fanów Nirvany.

Spodobało mi się to przeglądanie profilów Clausów, także postanowiłam zrobić taką mini-serię.
Będę wchodziła na różne serwery zagraniczne i oglądała założycieli MSP... Bardzo mnie to ciekawi, serio.

Dla jasności - zawsze będę dawała nick "mspzloveyou8712".

Okay. Nie przedłużam.
Zacznijmy może od Francji...





Aha. Lol...
Super gust, serio.
Idę stworzyć to konto...




Eee tam, spodziewałam się czegoś innego...
W statusie ma 3 gwiazdki... Czy to czasem nie ta stara cenzura?
*Wszyscy myślą, co może być zacenzurowane*
Nie ciężko zgadnąć, hehe...

Claus ma... dziwny nos. Serio, wygląda dość dziwnie.

Dobra. Nie ma co opisywać. Idziemy do Anglii...
W sumie mogłam zobaczyć jeszcze Designer. Za późno.




Angielski Claus wygląda jak... żul. Ta broda mnie dobija.
Dobrze, że chociaż ma normalny status...
Kogo ma w naj?




Dziwne. Claus ma go w naj, a on - nie ma Clausa.
Stig... Już go widziałam.
Może to jest też jakiś mod? Wujka google spytam...
Tak, miałam rację. Pracownik MSP.

Dobra, jedziemy dalej - Stany.




O lol! Mam fanów w Stanach!

Możliwe, że to moje konto. Potem zobaczę...
A teraz dam nazwę "mspzloveyou".

Szczerze to myślę, że post wyjdzie dosyć krótki więc pokażę jeszcze Designerów i Stigów.
Mamy do przejrzenia na dzisiaj jeszcze 2 kraje...


Ejj nie przypominam sobie tego konta.
Dziwne. Serio. LOL.
Ale ja mam sklerozę, więc może jednak moje konto... Nie wiem!
W sumie to ja jak tworzę takie konto, żeby coś zobaczyć na innym serwerze - nie zmieniam kolorów ubrań i ust...

Może lepiej przejdźmy do Clausa...?


Ten... fartuch. Takie nosi moja babcia...
Status - super.  Znowu mu coś zakratkowało...

"Wielki diament #########".
Czemu ja mam takie dziwne myśli?



Padłam. Nie wstaję.


Stig ubrania ma jako-tako. Ale status... No comment.



I tutaj tylko Designer jest normalna. No... W miarę.
Nie ma żadnych przekleństw i przypadkowych liter w statusie - "Jestem projektantką. Tworzę grafikę i ubrania na MSP". Coś takiego.

Ciekawi mnie tylko, dlaczego jest w stroju kąpielowym, jeżeli w statusie ma "Happy New Year"...

Widać, że mi się nie chce, nie?
Jeszcze jeden kraj...

Dobra, zdecydowałam się na Niemcy.
Standardowo pojawia mi się możliwość szukania znajomych ze szkoły.
A mówili - nie podawaj gdzie mieszkasz. Nie mów do jakiej szkoły chodzisz.


O.o
Boże, co on ma na głowie?
Ma zwierzątko...
Status dziwny. Jak zawsze...
Taak.

Szukam Stiga...


O mój Boże, a myślałam, że nic mnie bardziej nie zaskoczy nisz Duński Claus...


Nie wiem o co chodzi, serio.
Ale dziwne...


Designer okazała się najmądrzejsza i ubrała się po ludzku. Przystrojona w unikaty...
Nadal mnie ciekawi, czemu oni wszyscy nie mają plakietki.
Okay, może nie są moderatorami, ale powinni mieć coś co ich wyróżnia.
I nie chodzi tu o te dziwne stroje i porąbane statusy!

~*~

Mam nadzieję, że post się spodobał.
Wiem, że trochę głupio - nie chciało mi się.

Na koniec jedna informacja - nie usunę konta na MSP. Po prostu się ograniczę nieco.
Pytano mnie też o mojego FB. Mam jednego z wszystkimi danymi, którego raczej nie podam.
Także jak ktoś chce mieć ze mną stały kontakt - niech pisze na stronę na FB. LoveYou8712.

A teraz idę znaleźć męża dla koleżanki. Co z tego, że niepełnoletnia?

Do kolejnego posta!





14 komentarzy:

  1. Aaach, Nirvana...
    Ciekawy post. Rozwalają mnie Ci "moderatorzy" XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak xD Masakra jakaś. Jak oni wyglądają..?

      Usuń
    2. Jak... hmm...
      Trudno powiedzieć.

      Usuń
  2. Omg, ale zulowisko. Xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Nirvana? Że co? Też to znam, ale coo?!
    I czy tylko ja nie wiem, o co chodzi z tymi Desingerami? Jezus, o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jula ale ty nekumata xd
      Designer - osoba projektująca ciuchy i wygląd MSP
      Nirvana - na początku dałam fragment ich piosenki "Lithium"

      Usuń
    2. Minutę po, bogiem jestem. B)

      Usuń
    3. Wbijaj na FB xd

      Usuń
    4. Sorki, nie widziałam tego..

      Usuń
    5. Tak patrze i nwm co ja gadam. To przecież nie fagment Lithium tylko Smells Like Teen Spirit .-. Pomyliłam, bo akurat słuchałam tej pierwszej.

      Usuń