wtorek, 17 marca 2015

Francja? Stany Zjednoczone? O co tu chodzi?!

Hejka

Wchodzę sobie na bloga, patrzę statystyki i nagle widzę, że nie tylko Polacy odwiedzają mojego bloga... A oto te dziwne statystyki:

Polska
251
Francja
32
Stany Zjednoczone
3
Kenia
1
Norwegia
1

Niedawno jak weszłam w tę zakładkę, były tylko 3 pierwsze kolumny... Nie rozumiem... Jak na mojego bloga mogli dostać się ludzie z tych wszystkich krajów?! A Francja?! Aż tyle osób?!
Nie wiem... Naprawdę nie mam pojęcia... Być może to Polacy mieszkający w tych krajach? Ale jest ich aż tyle??
A to jeszcze nie wszystko! To statystyki z OSTATNIEGO MIESIĄCA!! Teraz pokażę Wam OGÓLNE wyniki:

Polska
1456
Francja
179
Stany Zjednoczone
52
Niemcy
18
Wielka Brytania
9
Grecja
3
Kenia
3
Kanada
1
Chiny
1
Indie
1


Nie ogarniam o.O
Okey. Rozumiem Niemcy, Wielka Brytania i Stany Zjednoczone - tam mieszka dużo Polaków.
Ale Chiny, Indie, Grecja, Kanada, Francja i Kenia?!?! 
Ja nawet nie wiem, co to Kenia!! XD (żart)
Widzę, że najwięcej zagranicznych wyświetleń jest z Francji...
Hmm... Mam słowniki języka Francuskiego i ciut umiem...
Może zacznę pisać po Francusku? XD (żart)

A może... To ja coś źle zrozumiałam? Bloguję od niedawna i jeszcze się w tym wszystkim nie ogarnęłam...

Piszcie opinie w komentarzach.

To wszystko. Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz