niedziela, 8 marca 2015

Fajne looki + Nie mam SC, ale chcę kupić ciuchy... Co robić w takiej sytuacji?

Hejka

Dzisiaj pokażę Wam looki, które warto kupić. Kategorie:

  • Emo (black) XD
  • Na niebiesko
  • Nastolatka (taka typowa dziewczyna z gimby)
  • Damusia
  • Dziewczynka (młodsze kl. podstawówki)
  • Babcia
Zacznijmy, bo mamy dużo do roboty... Czeka nas (zapewne) ubaw :)

UWAGA! Nie sugerować się twarzą. Mam mało czasu, więc zrobię tylko ubrania. Użyję ubrań osób z wysokim lvl, gdyż one mają po 500 stron z jednego działu (długa historia, z czasów, gdy można było za pomocą sztuczki dodać osoby, których nie ma się w znaj, do filmu). Podam też ceny... Zaczynamy!

1. Emo


Czyżby "Emo panna młoda"?? Na to wygląda... Look wyszedł fajnie. Bardzo mi się podoba.

2. Na niebiesko


Look ładny, ale bardzo drogi... Kosztuje aż 4999 StarCoins!! Jego plus - nie jest dla VIP'a

3. Nastolatka


Look dosyć ładny. Według mnie pasuje do kategorii "nastolatka". Zawiera unikaty, których (niestety) nie można kupić, a więc podam cenę nie wliczając tych serduszek na nodze (-150 SC)... Kosztuje 3225 SC, ale można usunąć dodatek, którego (chyba) i tak nie widać (wtedy cena wyniesie 2925 SC). I... Uwaga! Nie jest dla VIP!! 

4. Damusia


O Jezu! Zapomniałam zdjąć te piegi z policzków! Szczerze - porażka. Do tej pory najgorszy look z pokazanych. Jest dla VIP i do tego kosztuje 2950 SC! 
UWAGA! Na MSP te piegi NIE WYGLĄDAJĄ NAJGORZEJ! Są jaśniejsze. Nwm dlaczego przy pobieraniu look's robią mi się takie "cyrki".


5. Dziewczynka


Coś nie wyszło XD Ale nie jest najgorzej :) Look kosztuje 2925 SC. Hmm... Nawet drogi. Ale jeśli usuniemy to coś na policzkach i (ewentualnie) tusz do rzęs (podejrzewam, że większość osób go ma) wyjdzie nam... 1975 StarCoins!!

6. Babcia:


Z tym lookiem miałam ubaw :) Oczywiście look zrobiony dla Babci Lidii. Tylko nwm jak to się stało, że tu babcia robi pozę a tamte dziewczyny są nieruchome XD Look nie jest dla VIP, kosztuje 1950 SC. To nie jest drogo :)

Przechodzimy do części 2 - co zrobić, gdy nie mamy StarCoins, a chcemy coś kupić.
Wystarczy zrobić nowe konto, na nim zrobić misje, wbić 6 lvl, kupić ciuchy i je sobie przesłać :)
Teraz właśnie pracuję z kolejnym kontem (ILOVEINDILA<3).

To wszystko, pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz