poniedziałek, 9 marca 2015

List do modów. Czekamy na odpowiedzi :)

Hejo

Chciałam Wam pokazać, co napisałam do moderatorów o kratkach:
 Witam.

Chciałam poprosić o usunięcie cenzury z kilku słów na MovieStarPlanet. Chodzi tu o np. liczby, nicki użytkowników, słowa: blog, krakers, złodziej itp. Często nie mogę napisać do koleżanki zdania "Co tam u Ciebie", ponieważ kratki zakrywają słowo "co". Tak samo dzieje się np. z angielskimi słowami, sławnymi nazwiskami, linkami do blogów. Jak dla mnie - prowadzenie bloga i poinformowanie o tym użytkowników na MSP - nie jest złe (tak samo np. przydatne strony internetowe, które pomagają w rozwiązywaniu zadań domowych). Kratki przeszkadzają w rozmowie, gdyż np. ze zdania (pisanego do koleżanki ze szkoły) "Spotkamy się na boisku szkolnym?" połowa słów jest zakratkowana. 
Mam nadzieję, że te słowa (lub chociaż część) zostaną odblokowane. Z góry dziękuję za odpowiedź 

Ale im napisałam XD Mam nadzieję, że nie dostanę za to bana na MSP XD
Pa!

P.S. Jutro będzie "Hot or Not" :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz