wtorek, 3 marca 2015

1000 wejść na bloga!!

Hejka

Chciałam Wam podziękować za 1000 wejść na mojego bloga! Jestem pozytywnie zaskoczona :)
Z tej okazji chcę Was poinformować, że postaram się przygotować jakiś fajny gadżet na bloga.
Organizuję także konkurs. Wystarczy:
wysłać mi na g-maila(mspzloveyou8712@gmail.com) lub e-maila (loveyou8712@wp.pl)  opowiadanie. 

Musi być ono:

1. Ciekawe
2. Nie powinno zawierać błędów ortograficznych (na błędy interpunkcyjne będę przymrużała oko, bo sama je robię XD)
3. Długość - dowolna (ALE NIE NA 3 LINIJKI XD)
4. Może to być nie opowiadanie, ale np. wiersz, rozdział z książki :)

UWAGA! Proszę Was o to, żebyście nie przepisywali opowiadań z książek/internetu. Takich prac nie biorę pod uwagę.

Konkurs trwa do końca marca (chyba, że postanowię skrócić lub przedłużyć datę).

Pewnie chcecie wiedzieć co są za nagrody :)

1 msc - CAŁY KOMPLET CIUCHÓW (przesyłam z innego konta), grafy (codziennie po jednym przez tydzień), art i film (główne role należą do wygranej osoby), jakaś rzecz do pokoju

2 msc -  coś z szafy (lub innego konta), wystąpienie w filmie, graf, jakaś rzecz do pokoju

Będzie także kilka wyróżnień.

Nagroda za wyróżnienie: rzecz do pokoju, jakiś ciuszek

Wysyłając do mnie pracę należy podać swój nick na MSP

Za udział w konkursie TEŻ BĘDZIE JAKAŚ NAGRODA!!!

Dzięki za przeczytanie. Pa :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz