piątek, 13 marca 2015

Wyczuwam bana na odległość :/ Co się dzieje z moimi znaj?!?!

Hey

Niedawno obiecano mi konto za wygraną w konkursie. Jednak ta dziewczyna co miała mi je dać nie weszła na MSP o umówionej godzinie. Napisałam więc do niej wiadomość, że "jestem jej bardzo wdzięczna, że weszła na MSP o ustalonej porze" (sarkazm - jakby ktoś nie wiedział XD). Dalej rozmowa brzmiała tak:

Ona: ja weszłam soraa tylko twoje kolerzaneczki mnie blokneły i nie mogłam wejść na konto !!

Ja: Jakie znowu koleżaneczki? ŻADNE MOJE KOLEŻANKI NAWET NIE WIEDZIAŁY, ŻE MAM DOSTAĆ JAKIEŚ KONTO!!

Ona: taaak napewno nie mogłam wejść cały 1 dzień

No i wtedy ja - jak to ja - napisałam jej "mocne słowa". Treść tej wiadomości:

I to niby moje koleżanki?!?! Jedna rzecz: Odwal się od moich koleżanek, a te kity idź wciskać komuś niedorozwiniętemu, bo tylko taki w to uwierzy!!

Hmm.. Będzie chyba ban... Jak mnie zgłosi to przez co najmniej tydzień nie wejdę na MovieStarPlanet... No cóż... Taka już moja natura :') Szansę na bana podwyższa fakt, iż napisałam jej (niby) obraźliwe teksty w księdze gości ("Jesteś oszustką", "Nie chciało Ci się wejść na MSP, a teraz zwalasz na moje koleżanki!!" itp.) XD

A pomyśleć, że chciała, abym napisała na blogu o tym koncie i przy okazji dodała, że właścicielka organizuje konkursy i NIE OSZUKUJE"!

Hahahahahahahahahahahahaha!!

Pozdro z podłogi

Okay. Jedziemy dalej.

Niedawno doszły mnie słuchy, że pewnej osóbce groziła moja koleżanka ze szkoły. Ponoć mówiła ona, że da VIP'a tej osobie, jeśli ona poda jej hasło.
Nwm co o tym myśleć.
Do tego pewna osoba ze znaj. zaczyna wypytywać się mnie czy jestem... lezbą!! (bo mam w <3 dziewczynę a to tylko moja czwarta najka -,-)
Masakra -,- Co się stało z moimi znaj?!

To wszystko... Idę ochłonąć po rozmowie z tą oszustką.. Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz