poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Fajne Looki cz. 2

Hej :*

Zdążę napisać zanim przyjadą do mnie goście :) A więc dzisiaj będzie o look'ach. Pokażę looki z kategorii:
  • Pinkie :*
  • Na plażę
  • Królowa
  • Postać z "Krainy Lodu"
  • BONUS! Piosenkarka: Taylor Swift 
UWAGA! Nie podaję cen... To... Zaczynamy, nie?

Pinkie:

Można podmienić kolor butów (nie miałam innych) i będzie good :)
Look zrobiony dla mojej MS :) 

Na plażę:


Heh. Fajnie wyszło. Podoba mi się :)
Nawet się okulary przeciwsłoneczne znalazły ;)
Look dla "ALAKINGI"
Królowa:

Znalazła się korona *-* Kopciuszek rusza na bal!!
Look dla "ALAKINGA"

Postać z "Krainy Lodu"



I niektórych pewnie zaskoczyłam XD Myśleliście, że będzie Elsa, co nie? Wzięłam jednak Annę. Dlaczego? A tak sobie XD
Look dla "tusia603/ 2 konto"

Taylor Swift:

Wybrałam to zdjęcie:



Postaram się ją jak najlepiej odwzorować :) Oto co mi wyszło:


Jestem bardzo zadowolona! Kolczyki - prawie identyczne, włosy - lepszych nie mogłam znaleźć, buty nie są pokazane, więc dopasowałam do sukienki. Natomiast sama sukienka - nie jest identyczna, ale bardzo podobna :) Minusem jest to, że sukienka kosztuje 4000 SC!! A cały look, o ile dobrze pamiętam, jest warty... 5650 SC!!

Ok, to wszystko. Pa! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz