środa, 1 kwietnia 2015

Harry Potter - I LOVE IT

Hey

Dzisiaj postanowiłam napisać do moderatorów z prośbą o "powtórzenie" pewnego konkursu ze "starego MSP". Wiadomość brzmi tak:


Witam. Mam pytanie, czy na MSP mógłby być powtórzony konkurs z "Harry'ego Pottera"? Widziałam, że był taki na "starym MSP", ale ja wtedy jeszcze nie grałam :( Po obejrzeniu grafik w "google" stwierdziłam, że pewnie był to ciekawy konkurs... Chciałabym, aby motyw został wprowadzony do gry, ponieważ ja i dużo MovieStars to fani Harry'ego, a połowa z nich gra od zeszłego roku.
Z góry dziękuję za odpowiedź

Heh :D Ja, jak to ja, musiałam wysadzić z Harry'm Potterem XD Masakra. Do tego kupuję na innym koncie strój z Harry'ego (Hermiony). Już nawet statusy piszę "inaczej". Paczcie, oto jeden z nich:

"Expecto Patronum!

//Hermiona Granger "

 
XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

Jak nabędę strój "Hermy" to już w ogóle będzie masakra XP

XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

Okey, to wszystko. Zapraszam do komentowania. Mam nadzieję, że "hejty nie polecom" XD

Pa!




4 komentarze:

  1. Mam na moviestarplanet oksy Harry'ego XD
    Pozdro Trixie 33

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że Twój blog jest dopracowany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahhahahhahhahhahahahha :) Oh, Werka :*.

    OdpowiedzUsuń
  4. Julia - Jednak jestem Śmierciożercą! :D

    OdpowiedzUsuń