czwartek, 18 czerwca 2015

"ALAKINGA" mnie zgłosiła -,-

Hej

Po niedawnym poście o PozytywnieZakrecona<33 dostałam od "ALAKINGI" wiadomość, w której napisała, że mam usunąć post z bloga. Niedawno mnie zgłosiła, bo nie usunęłam posta
-,-
Coraz bardziej mi się wydaje, że to oszustka. Screeny z rozmowy:


Dlaczego twierdzę, że nie jest Alą? Proste:
Twierdzi, że MSP jest dla niej zbyt dziecinne, a wchodzi... Żeby kontrolować kuzynkę? I tak ta jej kuzynka nie wchodzi! A to co powiedziała "Pozatym i tak Alicja już nie wchodzi" - padłam. Przecież to ONA jest Alicją xD
Aha no i ta ortografia. Chodzi o:

  • Pozatym (poprawnie: poza tym)
  • Wzamian (poprawnie: w zamian)
Nie mam 16 lat a jakoś wiem jak się pisze te słowa :D
Wiem też, że "ALAKINGA" czyta/czytała mojego bloga. Widziała ten post no i napisała do mnie.
Nie wiem czy jeszcze na niego wchodzi, ale jeżeli tu jest to niech wie:

  1. Nie zamierzam usunąć tych postów :D Dlaczego? Bo po pierwsze: to wszystko TO PRAWDA, a po drugie: to mój blog i nie będę robiła z moimi postami NICZEGO, bo ty tak chcesz -,-
  2. Chcesz mieć kontakt z kuzynką i dlatego założyłaś MSP? Chcesz mieć z nią kontakt to się z nią spotkaj... Takiej bzdury to jeszcze nie słyszałam xD
  3. Jakiś dowód na to, że jesteś Alą? Nie? To nie mamy o czym rozmawiać :D
Ok. To wszystko - pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz