wtorek, 29 grudnia 2015

Look VIP - Want to be a star

Heii!
                                                                    

Tak, tu znowu Julka. Dzisiaj nieoczekiwanie modzi dodali nowy motyw - 2016 Diamond Sylweter bodajże xDD Większość ciuchów zerżneli z innych motywów. Praktycznie same ochydne ciuchy, ale dziś wchodząc w motyw - ja biedna zobaczyłam te ciuchy i odrazu wiedziałam że muszę wam je jakoś "lepiej" pokazać ;))
Look "Want to be a star"
 
Moja ocena:
Nie, to nie jest to. Praktycznie wcale noe zmieniłam koloru sukienki. Look'a kupowałam na telefonie i to nie wyglądało źle. Ale jak na to teraz spojrzeć... ku moim oczom kieruje się delikatny niebieski z lekkim rumiankiem. Ochyda. Ten look nadaje się do kosza :')
7/10

Baii!
`Trix
`Trixie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz