wtorek, 29 grudnia 2015

Nowości na blogu! ;3 + Aktywność na blogu + Anonimowe komentarze...

Hello :D

Mam nadzieję, że podoba Wam się nowy wygląd bloga ;D
Namęczyłam się z nim trochę. Najpierw wyszło za jasne. Potem kolory mi nie pasowały.
A gdy wybrałam pasujący kolor - był za jasny i oczy bolały jak się na niego patrzyło xDD
No ale w końcu udało się xDD
Jak dla mnie jest całkiem - całkiem ;3

Kolejny temat posta - wasza aktywność.
Chcę Was poprosić, abyście więcej komentowali. Brali udział w ankietach, konkursach...
Zróbcie to dla mnie ;3

Jeszcze jedna rzecz - postanowiłam przywrócić anonimowe komentarze. Jednak chciałabym, abyście pisząc anonimowe komentarze - podpisywali się nickiem na MSP. I błagam - bez głupich żartów, tak jak ostatnio. I proszę, nie podszywajcie się. Nie piszcie czyjegoś nicku pod komentarzem. Mogę zawsze sprawdzić, czy to ta osoba skomentowała xDD
Przypomnę też, że mam opcję moderowania komentarzy...

Okay. To wszystko. Mam dzisiaj wenę, więc napiszę jeszcze coś dzisiaj ;33

Paa :**

9 komentarzy:

  1. O widzę że Werunia ma nową najkę? Jestem znajomą Julki i sądzę że nie zostawia tak się najlepszej przyjaciółki. Ona wyslala ci prace konkursową i jeszcze napisała posta o tym na blogu a ty z anonimka walnęłaś takim tekstem "O, widzę że ktoś tu ma bloga od spamu? Ja sama potrafię reklamować swoje konkursy bo mam już 30 prac. A ty, idź w dupę, suko." Widziałam na własne oczy. Skąd wiem że to ty? Napisałaś "//LoveYou8712" i pisałaś coś o Zosi i Wiktorii. A już nie raz przetarły mi się o uszy te imiona. Tylko nie mów nic Julce, bo ona postanowiła usunąć posta, a ze znaj Ciebie nie usunęła bo ma "podejrzenia" ale i tak ja wiem że to TY!
    //Avezz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwila... Co proszę?
      Nie pisałam tego komentarza... Nigdy nie piszę z anonima...
      Nie wiem kto to, ale nie ja :o
      A o Zosi i Wiktorii napisałam na blogu, więc każdy mógł to zobaczyć...
      Jakie podejrzenia?
      Proszę, wyjaśnijmy tę sprawę, bo naprawdę mi przykro i źle się teraz przez to wszystko czuję :/
      //LoveYou8712

      Usuń
    2. Godni zaufani nie zawiodą nas, wtedy się ukaże który to Twój wróg!

      Usuń
  2. Tak.. Julia pisała takiego posta. Nawet z nią o tym komentarzu pisałam :') Wiem, że ma Ciebie znów w najce ale, ona nadal myśli że to nie ty więc przemyśl tą sprawe... nie że mówie że to niby Twoja wina Werka, ale Julia naprawdę pisała takiego posta, ale nie chcę o tym gadać bo myśli że to nie byłaś ty. Serio, przemyśl to :/ Ona jest w złym stanie na MSP, a jeszcze dodała że wyśle Ci pozdro xD Tylko jej nic nie wspominaj bo ona... nie wie że to ty, ona myśli że to jakis anonimek :) Napraw waszą PRZYJAŹŃ! Licze na Ciebie ;DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostawcie Werkę w spokoju!
    //pestka8

    OdpowiedzUsuń
  4. Z BIEGIEM LAT PRAWDĘ POKAŻE CZAS! :-)

    OdpowiedzUsuń