wtorek, 29 grudnia 2015

Niemieckie MSP!

Hej...

Dzisiaj postanowiłam zobaczyć co ciekawego jest na niemieckim MovieStarPlanet...
Założyłam konto o nicku takim samym, jak na polskim MSP.
Pierwsze co widzę - witająca mnie Pixi Star. Tak jak wszędzie.
Potem jednak pojawia mi się takie okienko:


Można wyszukać znajomych ze szkoły... Już coś takiego widziałam - na "Scary MSP".
Link do posta http://msp-z-loveyou8712.blogspot.com/2015/05/scary-msp-moje-oczy.html

Potem postanowiłam sprawdzić to całe konto "Nickelodeon".
Wpisuję do wyszukiwarki - i co widzę? Są dwa takie konta!
Oto one:



Postanowiłam zaprosić do znajomych. Automatycznie zaakceptowało moje zaproszenie.

I co jeszcze? Dostałam od nich prezenty!


Nawet fajna ta sukienka ^o^

Kolejną rzeczą, którą KONIECZNIE chciałam zobaczyć to osoba, która ma najwyższy lvl.
Jest to "angelinatoni", ma 77 lvl! Jednak w ostatnim czasie się nie logowała...


Ok. To chyba na tyle :33
Za chwilę wstawię jeszcze jednego posta (jak się wyrobię to może nawet dwa...).

Pa :33

2 komentarze:

  1. Mają lepsze msp fajne

    OdpowiedzUsuń
  2. -_- zdjęcia które wstawiłaś mi wyskakują jako wykrzykniki tak samo tło bloga..... (`~`)

    OdpowiedzUsuń