środa, 30 grudnia 2015

Kolorowe looki ;3

Witam ponownie :33

Jak obiecałam - pokażę wam dzisiaj looki w różnych kolorach.
Wstawię po 1 look'u  w kolorach:

  • Czarnym
  • Białym
  • Różowym
  • Niebieskim
  • Fioletowym
Okay. Zaczynam xDD

CZARNY:




Podoba mi się ten look *-*
Fryzura i serduszka na policzkach są dla VIP'ów. Cała reszta (o ile dobrze pamiętam) - nie. Serduszka na nogę to unikat.

BI
BIAŁY:


Troszkę tu czarnego ^-^ 
Ładnie wygląda. Uwielbiam tą sukienkę ♥ Niestety look jest strasznie drogi. Sama sukienka kosztuje (chyba) 4000 SC! Buty i fryzura są dla VIP'ów.

RÓŻOWY:



Zamknęła oczy. Zuaa xDD
Look bardzo ładny. Francja ♥
W tym looku nie ma nic dla VIP. Każdy może go kupić,
Jedyne co tu mi się nie za bardzo podoba to te buty :cc
Ale nie miałam innych w tym kolorze xD


NIEBIESKI:




Nauszniki i krótkie spodenki :') No ale na MSP wszystko jest możliwe xDDD
Akurat mam te ciuchy ubrane :*
Podoba mi się ten look.
Niestety - cały jest dla VIP. Z wyjątkiem włosów i nauszników (które dostał każdy z kalendarza adwentowego).

FIOLETOWY:



Bardzo ładny look ^-^
Ale, niestety, również cały dla VIP...

Na dzisiaj to wszystko :33

Tak wgl - robię kolejną serię Hot or Not. Możecie się zgłaszać ;D

Paaa :**



2 komentarze:

  1. Kraliza się zgłosiła. Look:Star
    Ps. Pytałam się kilku osób czy są chętni xD

    OdpowiedzUsuń