czwartek, 31 grudnia 2015

Trolle na MSP cz.1

Hejoo :33
Dzisiaj pokażę Wam trolli na MovieStarPlanet. Najpierw może wytłumaczenie słowa "Trolling"

Trollowanie (trolling) – antyspołeczne zachowanie charakterystyczne dla forów dyskusyjnych i innych miejsc w Internecie, w których prowadzi się dyskusje. Osoby uprawiające trollowanie nazywane są trollami. Trollowanie polega na zamierzonym wpływaniu na innych użytkowników w celu ich ośmieszenia lub obrażenia (czego następstwem jest wywołanie kłótni) poprzez wysyłanie napastliwych, kontrowersyjnych, często nieprawdziwych przekazów.

Wzięte z: >>WIKIPEDIA TROLLOWANIE<<

Przykład trollowania:



Kiedy taki temat pojawia się na forum - dochodzi do kłótni. Zaczyna się wyzywanie i kłótnie.
Dlatego rzadko wchodzę na forum :')
Wkurzają mnie takie tematy i ludzie, którzy je tworzą xD
Tutaj komentarze wyglądają tak:


A ludzie niepotrzebnie komentują.
Ja kiedyś też, przyznam się, komentowałam takie posty. Ale przestałam. Bo ogarnęłam, że osoba, która je tworzy ma pewnie teraz niezłą bekę z tych komentarzy i kłótni :')

Rada: jeżeli zobaczycie taki post - nie komentujcie :') Nie karmcie trolla! xDD

Okay. To wszystko :33

Paa :***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz