wtorek, 27 października 2015

Urodziny MSP + Dziwna osoba...

Hejj :33

Zacznę od tego, że dzisiaj MSP obchodzi swoje 6 urodziny!  :33
Nie wiedziałam o tym :o Weszłam na MSP i oto co mi się pojawiło


Okey. Przechodzę dalej. 
Dzisiaj skończyłam wcześnie lekcje, więc weszłam na MSP.
Wchodzę se na forum i nagle - widzę taką oto osóbkę


I ja - jak to ja weszłam na ten film, o którym mowa w statusie. 
Po prostu - pomyślałam, że niezły pomysł na posta :')


Tytuł odstrasza. Nick tej osoby również. O ubraniu MS nie wspomnę...


"Jeszcze nigdy nikogo nie zabiłam..."
Hmm... Dziwne :p 

Potem postanowiłam wejść do tego "Romantycznego Pokoju"


Takie to romantyczne :'))

Księga gości naszego zboczuszka - wypełniona wpisami "mrr" "♥" itd.
Zobaczcie sobie :DD

Okey. Muszę kończyć posta. Mam o 13:40 próbę. Kółko Teatralne wzywa :p
Zabiję. Każą mi śpiewać, a ja z katarem xd Przez nos mówię, kaszlę.
Próbowałam dzisiaj śpiewać ale nie mogłam :/
Jeszcze mam śpiewać ROTĘ :'))

MASAKRA.

Okey. Paa :33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz