czwartek, 29 października 2015

Loga wszędzie :3 + Jaka jest nagroda za misje?

Heyy :33

Na początku posta zajmijmy się logami :D
Oto logo dla Trixie 33


Mam nadzieję, że się podoba :*

Mam jeszcze logo dla WIXxPL:



Może być? :33

Moim zdaniem wyszło


Ale jeżeli się nie podoba - napiszcie xd Poprawię :33

Moja koleżanka Zosia też pobawiła się w loga! xDD
Oto co stworzyła:


Uwielbiam tą piosenkę, z której jest cytat ♥
Dziękuję Zosi za logo. Takie Halloweenowe :D

Okeey. Przechodzimy dalej :33
Dzisiaj dowiecie się co było nagrodą w misjach Halloweenowych! :D

Jest to - dla jednych cudeńkoo *-*
Dla innych - koto - szczur z wielkimi gałami
A dla mnie - coś, dla którego nie warto było się męczyć z zadaniami xDD

Zgadzam się :D
Ale ja wcale zadań nie robiłam. Leniem jesteem xDD

Oki. To wszystko. Paa :33


2 komentarze:

  1. W jakim programie robisz loga?
    SumoPaint?
    ~Trixie 33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w sumopaincie "przyklejam" moviestars do tła i dodaję obrys oraz cień :33 Napisy robię w pizapie ;D

      ~LoveYou8712

      Usuń