czwartek, 15 października 2015

Pechowiec ja + Konkurs!

Heyy :3

Przepraszam za brak postów.
Mam strasznie mało czasu. Dzisiaj wstawiłabym wcześniej gdyby nie basen.
Zmęczona trochę byłam. Najpierw szkoła; w-f, test z matmy itd., potem basen a na koniec odrabianie zadań, czyli godzina męczenia się z wypracowaniem na temat JP2. Miało być na 2 strony w zeszycie, a ja napisałam na 4 i pół ;-;

Do tego bolą mnie plecy i nadgarstki (walnęłam się na basenie).

Ale już się tak nie będę nad sobą użalać xDD Pora na post. Ale zanim napiszę posta - ogłoszenie :DD

Otóż ogłaszam...
KONKURS!

Należy: narysować rysunek MSP (na żywo lub w programie komputerowym), wysłać mi zdjęcie/skan/pracę na pocztę:
  • mspzloveyou8712@gmail.com
  • loveyou8712@wp.pl
Nagrody:

I miejsce - lista życzeń ok. 2000 SC - 2500 SC
II miejsce - lista życzeń ok. 1000 SC - 1500 SC
III miejsce - 2 ciuchy, 2 rzeczy do pokoju

Mam nadzieję, że weźmiecie udział :D Dostałam już 1 pracę od koleżanki, która spytała się o konkurs dzisiaj po południu xd Szybko się uporała z rysunkiem :)

Okey, to wszystko. Zaraz pojawi się post. Paaa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz