poniedziałek, 5 października 2015

Przepraszam, przepraszam i jeszcze raz przepraszam :(

Hejka ;3

W ostatnim czasie trochę zaniedbałam bloga. Przepraszam, przepraszam, bardzo przepraszam. Wybaczcie - nie miałam jakoś czasu i pomysłów. W ciągu tygodnia nauka. W sobotę cały dzień byłam na rowerach, spacerze. W niedzielę kościół, odrabianie lekcji i spotkanie z koleżanką.

Dzisiaj byłam na zakupach i zakupić gazetkę MSP z VIP'em.
Tak bardzo się wahałam, ale kupiłam. Teraz tylko odczekać swoje i jutro (około 18:30) VIP'ek na tydzień ♥

Jutro wygląd bloga się zmieni. Nie wiem dokładnie jak, ale jedno jest pewne - mieszanka kolorów srebrny - zielony. Podobają mi się te kolory. No i do tego to barwy Slytherinu (pozdrawiam PotterHeads). Dodam tylko, że pomysł podrzuciła koleżanka z klasy. Nie wiedziała, że te barwy wiążą się z HP xDD

Do tego dodam posta, w którym zamieszczę zdjęcia gazetki MSP, oraz co ciekawego w niej jest.

Możliwe, że w środę lub jutro wieczorem pojawi się post "Mój pierwszy VIP".
Zobaczycie w nim jak wygląda "życie VIP'a" xDD
No i co zamierzam sobie kupić.

Dzisiaj na bloga dodam ankietę.
Temat: "Konkurs".
Dodam tylko, że tamte konkursy to były straszne NIEWYPAŁY. Zgłosiły się tylko 2 osoby.
Proszę, weźcie udział :3

Nagrody - ciuchy (z listy do kilku tysięcy).

Okey. To wszystko. Paaa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz