poniedziałek, 26 października 2015

MaryFourToYou 2

Witajcie :33

Dzisiaj opiszę dokładnie całą sytuację.

Ale najpierw - macie linka do bloga Trixie 33 Aby się na niego przenieść kliknij >>TU<<

Okey. Więc już wszystko tłumaczę. Najpierw ktoś napisał do mnie z konta Trixie 33. Nie wiedziałam, że to hack.
Potem napisała do mnie prawdziwa Trixie z innego konta. Powiedziała, że została zhackowana.

Więc po prostu napisałam do tej Ali (hackerki), że ma oddać konto.
Po jakimś czasie udało się ją przekonać.

Dodam tylko, że mówi ona o sobie, że jest Anonką.
Ponoć hackuje z konta MaryFourToYou



Dziwne. Nigdy wcześniej jej nie spotkałam :/ A czy wy o niej słyszeliście??

Piszcie komentarze :33

P,S, Napiszcie komentarze o tym, co sądzicie o nowym wyglądzie bloga.

Zaraz pojawi się kolejny post. Paaa :333

1 komentarz: