środa, 28 października 2015

Logo :33

Heyy :*

Dzisiaj z nudów postanowiłam zrobić coś nowego na bloga.
Tym czymś jest... logo :)

Będę je wstawiała na koniec każdego posta. \

Nie pisze tu nikt inny więc i tak byście wiedzieli, że to ja napisałam tego posta, ale, no cóż... Wyglądać będzie to ciekawie :33

Oto logo:


Może nie jestem mistrzem, ale...

UWAGA UWAGA!

Mogę zrobić Wam takie logo ale musicie mi podać:
-Nick na MSP
-Cytat, który ma być na logu
-Jaki kolor ma mieć tło
-Jak ubrana ma być MS

Chyba, że wolicie zdać się na moją wyobraźnię.

Ok. To wszystko :33
Paaa :*


P.S. Wstawiłam to 2 raz, żebyście się przyzwyczaili do widoku loga po poście XDD
Jestem niemożliwa :'))

6 komentarzy:

  1. Trixie 33
    "Always Tiered" (czy jak tam się pisze zawsze zmęczona)
    Kolorystyka Granatowo-niebieska

    OdpowiedzUsuń
  2. W mój look - jest różowy nazwy nie pamiętam. Sorry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro będzie gotowy :33 Wstawię go w poście :*

      ~LoveYou8712

      Usuń
  3. Możesz mnie dodać w dwóch animkach. OK? (strój ten sam)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Astusia11
    2. We li­ve, as we dream – alo­ne.
    3. Kolorystyka biało-czarna
    4. Look o nazwie ,,Unikaty! *-*"
    5 (animki). O nazwie ,,Heart broken songs"

    OdpowiedzUsuń