wtorek, 27 października 2015

Mega Prezenty odwołane + Jak mieć ubrania... Pixi Star! + Dzisiaj weselsze piosenki :DD

Hejj :33

Dostałam już 2 prace na konkurs, a niedługo będą już 3! Konkurs się uda!
W związku z tym odwołuję losowanie "Mega Prezenty".
Powrócę do tego, gdy skończy się konkurs :33

Ok. Przejdźmy dalej :*
W tym poście pokażę jak... MIEĆ UBRANIA PIXI STAR!
OSTRZEGAM - po wylogowaniu strój zniknie :33

Najpierw robimy Pixi looka.
Potem wchodzimy na inne konto i odszukujemy tego looka. Dajemy mu love it.
Następnie wchodzimy na konto, z którego robiliśmy looka. Zbieramy fame i klikamy na tą miniaturkę:


Następnie klikamy "Stwórz nowy look". Potem klikamy "X".
W miejscu Pixi Star pojawia się nasza MS ubrana w jej ciuchy!
Wystarczy kliknąć "UBIERZ" pod lookiem i mamy ubrane jej ciuchy.
Dla niedowiarków ^-^

Mrugnęła mi, jedna ;-;

Tak jak mówiłam - po wylogowaniu znikną te ubrania. No trudno :/ 
Ale chociaż przez chwilę możemy poczuć się jak Pixi!
Pixi Wera... Hmm... Spoko to brzmi ^-^

Możemy tak zrobić z KAŻDYM LOOKIEM!
Więc ja, jak to ja, zrobiłam TO:


Jestem Wera Sky! ^-^
A z tego co widziałam inni widzą, że masz ubrane takie ciuchy xDD
Beka :DD Jutro jak będzie więcej osób na MSP to ubiorę się w te ciuchy. Ciekawe co ludzie powiedzą :)

A oto jak widzą mnie inni :D Zdjęcia z dodatkowego konta :33

A na koniec posta dam kilka piosenek. Tym razem (dla odmiany) troszkę weselszych *-*
Po prostu nie chcę Was tu zasmucać :DD





Super piosenki ;3

Oki. Paa :33


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz