czwartek, 19 listopada 2015

Kto te posty komentuje?!

Hey xd

Jestem mega zła bo zostałam zaatakowana przez anonimowych hejterów. Napisali "bardzo miłe" komentarze pod moimi postami:



To jest dziwne...
"Co z tego?" - że piszę opowiadanie? Chciałam tylko poinformować osoby zainteresowane, jak nie chce to niech nie czyta...
"ALUsiu
Nie będę się moderować xD" - o co chodzi z tym moderowaniem? Nie wiem. Ale po tym "ALUsiu" wydaje mi się, że ma na imię Ala
"Zgadnij kim jestem!!!
Podkreśliłam to." - no tak. Podkreśliła ALU - Ala.
"Ja powracam! You are beware!" - no tak. Pani MaryFourToYou ma na imię Ala. Powraca? Ohh rlly? :p Mam jednak nadzieję, że to nie ona, tylko ktoś jaja sobie robi
Ale ten podpis "60szek60". Przecież post o niej jest stary jak świat! Nie rozumiem. Kto to 60szek60 czy MaryFourToYou???
CHORE!!!

KTO TE POSTY KOMENTUJE?! CHYBA ZABLOKUJĘ DODAWANIE ANONIMOWYCH KOMENTARZY JAK SIĘ LUDZIE NIE OGARNIECIE! MYŚLICIE, ŻE UWIERZĘ JAK MI POWIECIE "JESTEM ARLI"?!
DO HEJTERÓW - WASZA KRYTYKA MNIE NIE DOTYKA. SZYBKO PRZYPOMNIELIŚCIE SOBIE O MOIM ISTNIENIU. PRZEZ PÓŁ ROKU PISANIA BYŁ SPOKÓJ, A TERAZ NAGLE TAK MNIE ATAKUJĄ?!

Dobra, koniec z tymi komentarzami. Jestem dzisiaj zła jak diabli ;-; Po części przez te komentarze -.-
A po części przez pewną osobę.. Czy wy ludzie nie widzicie co robicie?! Co się z tym światem dzieje?! Teraz będę się przejmowała przez najbliższe kilka dni ;-;

Dobra Weronika, ochłoń -,-
Koniec żalenia się, bo znowu padnę ofiarą hejtów xD

Zaraz pojawi się post. Paa :3

7 komentarzy:

  1. Być anonimem jest ważne, wtedy nikt nie zaspamuje mi profilu na Google, czy na bloggerze xD
    ~60Anony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak xdd
      Więc podpisz się nickiem z MSP czy coś, bo chcę wiedzieć, kto jest taki mądry...
      Ciekawe czy w realu też byś takimi tekstami sypał ;D

      Usuń
  2. Jezu, zaraz mnie zaczną spamować hejtami! -,-
    DO WSZYSTKiCH HEJTERów
    "Wera może pisać o czym tylko chcę! A wy, nie macie prawa jej tego zabronić! Co teraz na mnie polecicie?! Lol x1000 poprostu!"
    #Trixie 33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pomoc ;p Wydaje mi się, że to jedna osoba te wszystkie komy pisze xd Tak nagle by się na mnie tyle osób wzięło? Nie rozumiem xd

      ~LoveYou8712

      Usuń
  3. Hm... Tak naprawdę to chyba racja, bo u Ciebie raczej nikt nie pisał komów. A aż nagle taka plaga??? To napewno jakaś jedna debilka -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarze u mnie pisało tylko kilka osób... Dziwne xdd
      Mam tego hejtera gdzieś więc niech sobie komentuje xd

      Usuń
  4. Napisz posta :D
    Czekam ciąglę...

    OdpowiedzUsuń