sobota, 14 listopada 2015

Recenzja gry ♥

Heyyy :33

Dzisiaj pokażę Wam grę na fb...

W tę grę zaczęłam grać może rok, dwa temu na nk. Nazywała się "Dom Zagadek". Jednak, niestety, gdy ludzie zaczęli przenosić się z nk na fb - grały w to tylko nieliczne osoby. I pewnego dnia po przerwie od gry wchodzę na Naszą Klasę - i co widzę? Usunęli grę! 
Więc od tamtego czasu próbowałam znaleźć gdzieś indziej tą grę i znalazłam - na fb :D
I teraz mogę sobie znowu grać w grę, której nazwa z fb brzmi "The Panic Room: Outrage".

W sumie to jest jedyna gra na fejsie, w którą gram :p 

Okey... Więc przejdźmy dalej XD

O co chodzi w grze? - Znacie może gry typu "Ucieknij z domu/pokoju"? W tej grze o to chodzi. Jednakże została ona urozmaicona. Nie przejdziesz jej w 20 minut. Mi zajęło kilka miesięcy przejście 1 sezonu! 
W grach "Ucieknij..." chodzi o szukanie różnych rzeczy, łączenie ich ze sobą, szukanie kodu/klucza"... Nieciekawe. 
W grze "Dom Zagadek" - masz mnóstwo pokoi, które odblokowują się, gdy masz coraz większy lvl ;)
W każdym pokoju musisz znaleźć kilka rzeczy. Za znalezienie - nie otrzymujesz tych rzeczy - ale różne inne przydatne do dalszej gry, wykonania misji. 
Tak, są tam misje. Np. "Znajdź moździerz w kuchni". Aby wykonać misję musisz przechodzić kuchnię tyle razy, dopóki nie otrzymasz moździerza w nagrodę. Ciężkie :p Do tego masz limit dzienny - nie możesz bez końca w to grać. Prędzej czy później musisz zrobić sobie przerwę, aby "życie" się zregenerowało xD Więcej dowiecie się, gdy zagracie, lub z TEJ STRONY :33

Historia Lalkarza - Przechodząc dalsze etapy dowiadujemy się szczegółów o życiu Lalkarza - człowieka, który nas porwał. Niektórzy pomijają te wszystkie dialogi - ale ja nie. Uwielbiam takie historie i według mnie przydał by się film na podstawie tej gry :33

Wady - gra jest nie do końca przetłumaczona. Część zadań i dialogów jest po angielsku, ale da się żyć :p Coś tam nawet z tego rozumiem xD 
A tłumaczenie też nie jest perfekcyjne. Otrzymałam nagrodę w postaci ciastek (tz. życie, przywracają ci kilka punktów życia do przejechania etapu). Informacja, którą otrzymałam mnie rozwaliła
"Otrzymujesz dwa ciastki" xDD

Okey. Rozpisałam się :33 Teraz pokażę Wam filmik związany z grą.


Okey... To chyba wszystko co chciałam powiedzieć :33 
Zagrajcie :*

Paa :)






2 komentarze:

  1. Ja też w to gram! Jestem na drugim sezonie, a ty?
    #Laura-ka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na NK byłam na drugim. Na FB jestem nadal na 1 :/ Mam dopiero 21 etap :cc
      Szkoda, że usunęli to na NK...

      //LoveYou8712

      Usuń