wtorek, 24 listopada 2015

Piosenka... + Spadłam z krzesła + Spóźnione loga

Hey :33

MUSIAŁAM się z Wami podzielić tą piosenką.
Myślę, że pewnie dużo z Was już ją zna.
Ale przyznam się - ja dowiedziałam się o niej wczoraj :')
Przez Zosię :3 Teraz słucham tego na okrągło xDD

Chodzi o piosenkę Bars & Melody "Hopeful"


Brali oni udział w Brytyjskim "Mam Talent". Dostali się do finału, ale, niestety, nie wygrali...

Aha! Prawie bym zapomniała!
To się robi coraz dziwniejsze. Dzisiaj ktoś pod postem napisał mi komentarz "Chodź do łóżka Wercia, mrau :)"
To nie jest normalne O.o
Nie mam bladego pojęcia kto to napisał... Oczywiście ten tekst pasuje mi do jednej osoby, ale ona raczej nie nazywa mnie Wercią, tylko mówi po przezwisku... No i nie wiem, czy ona wie, że mam bloga XD
Tylko sobie już nie wyobrażajcie za dużo XDD

I jeszcze ostatnia wiadomość - spóźnione loga. Zrobię je w tym tygodniu. Miałam dużo nauki i dużo męczenia się z anonimami xDD

Okay. Muszę spadać ;( Przepraszam, że tak krótko ;p

Pa :33




1 komentarz: