czwartek, 5 listopada 2015

MaryFourToYou znowu w akcji...

Hey ;((

Jestem załamana i roztrzęsiona ;(
MaryFourToYou powróciła... Tylko tym razem ma zamiar ukraść moje konto :/

Może zacznijmy od kilku informacji o niej.
Wiem tyle, że ma na imię Alicja. Hackuje z konta MaryFourToYou a dzisiaj dowiedziałam się, że także z konta  MeganLogic.
W jej zwyczaju jest pisanie NIE HACKED tylko #ACKED

Oto jej konta:



Boże... Ten status ;((
Do tej pory wydawało mi się, że nic mi nie grozi...
Ale jednak...

A teraz pokażę Wam jeszcze jedną STRASZNĄ rzecz



Julia została przez nią shackowana ;((
Jula, jeżeli to czytasz - napisz komentarz i odezwij się do mnie na gmailu...

Strasznie się denerwuję... Co mam zrobić?? ://

OSTRZEGAM! Jest to naprawdę sprytna hackerka. Nie zmylicie jej...

Okey... Muszę lecieć. Mam wielką nadzieję, że do jutra wszystko się skończy i nie będę musiała się tak denerwować... Masakra...

Paa ;((






1 komentarz:

  1. Czytam :( Nie wiem co tu robić!!! Ja się boje O.O

    OdpowiedzUsuń