piątek, 27 listopada 2015

Brak postów z powodu dyskoteki szkolnej :p

Heyy

Wybaczcie brak postów, ale była dyskoteka szkolna :p Zaraz odpadną mi nogi.
Nie, nie tańczyłam. Przechodziłam dyskotekową głupawkę XD
Latanie po korytarzach :D
Duchy w toalecie :p Hanako San - przeczytaj historię xD
Pękające balony ;D Był cały karton - nie zostało nic :c Co się stało? Deptali po nich itd. A 2 zostały rozwalone na głowie kolegi z klasy. Podeszłyśmy do niego z koleżanką i - najpierw ona, potem ja - rozbiłyśmy mu balony na głowie.
Co jeszcze ciekawego? Musieliśmy lecieć do sklepu bo nikt nie kupił kubków xD
Głowa mnie boli jak nie wiem xD
Okay. Spadam :p Paa :33


5 komentarzy:

  1. Chce ci powiedzieć że nie pisz o rak mało ważnych rzeczach np TheLolyZest to nic nieważne konto tylko próba .Chciałam zobaczyć czy jasteś natyle słabą blogerką jak mi się wydaję i co? Miałam racje niepotragisz pisać ty cała lovebue czy jak ci tam .p.s rada zacznij pisać o ważnych rzeczach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc to twoje konto? xd
      Super, fajnie wiedzieć. Ale mam problemy z hackerem, który zawsze może stworzyć nowe konto więc staram się uważać.
      Zastosuję się do rady. Po prostu miałam mało pomysłów, nawał nauki - testy, konkursy, przedstawienia... I nie miałam weny xd Powinniście mnie zrozumieć... :p
      Słaba bloggerka? Twoja ortografia jest słaba :') Natyle, wydaję...

      //LoveYou8712

      Usuń
  2. Wera! Błagam zrób posta o muzyce na bloga, bo ja mam jakby "ten pasek" ale muzyka mi nie leci xC Proszę zrób o tym posta!

    OdpowiedzUsuń