niedziela, 22 listopada 2015

TO SIĘ ROBI DZIWNE O.O

Hej ;33

Mam problem. MaryFourToYou (MeganLogic) wraca! I atakuje tym razem konta na g-mailu. Zobaczcie komentarze pod postem "Opowiadanie xD". To się robi dziwne...
Nie wiem czy na moje konto na g-mailu faktycznie ktoś wszedł. Nie widzę, żeby coś poważnego się stało... Hacker nie napisał żadnych wiadomości do nikogo. Ponoć napisał głupie komentarze na innych blogach. Nie wiem. Muszę to sprawdzić...

MaryFourToYou napisała również, że jeżeli nie wstawię do tego posta loga, które obiecałam jej zrobić - shackuje mnie. Nie miałam jak tego zrobić, gdyż konto zostało usunięte. Nie wiem dlaczego. Nie wiem czy sama je usunęła, czy je zgłosił ktoś... Ale wpadłam na pomysł. I oto logo xd


Inaczej nie dało się zrobić, ponieważ nie miałam lepszych jakościowo zdjęć :/ Ale mam nadzieję, że dotrzymasz obietnicy i dasz mi spokój xd

Tak w ogóle - może pójdziemy na kompromis? xd Napisz na pocztę czy coś... Bo ja już dłużej naprawdę nie wytrzymam. Mam swoje problemy, dużo nauki i tak dalej, a jeszcze muszę się przejmować, czy nikt nie ukradnie mi konta na MSP i g-mailu!


Ahh no i zapomniałabym - drodzy hejterzy...

Te niektóre komentarze pod postami i wiadomości na MSP doprowadzają mnie do śmiechu ;DD Kilka rzeczy:

1. Mam to gdzieś, ale i tak wkurzają mnie te komentarze...
2. Jeżeli to się będzie powtarzać to zablokuję anonimowe dodawanie komentarzy
3. Mogę moderować komentarze i je usuwać. Uważajcie co piszecie ;-;

Ok. To wszystko. Pa...


11 komentarzy:

  1. Jezu O.O mia tam dali spokój od wpadki...
    A i "Zapraszam serdecznie na bloga Msp-z-trixie-33.blogspot.com, ostatnio nadrobiłam z wystrojem i postami... Więc zapraszam!" - przepraszam za spamowanie i reklamę Wera, ale nikt ostatnio nie wchodził na bloga bo nic nie było, a teraz doszły trzy posty i nagłöwek i... Wszyscy myślą że odeszłam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodź do łóżka Wercia, mrau ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okay... Ten tekst pasuje do pewnej osoby, którą znam... O.o
      TO JEST BARDZIEJ NIŻ DZIWNE... O.o

      //LoveYou8712

      Usuń
  3. Hm..jutro po lekcjach spotkajmy się na boisku szkolnym. Będę tam na Ciebie czekał. Ale...jak znam życie twoje "kolerzaneczki" już o tym wiedzą. Przyjdź sama! Bo będzie całus! A kolerzanki się będą śmiać. ALE JA I WERCIA TO PaRA! Skąd znam bloga? Twoja Wikusia mi o nim powiedziała xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kim ty, do cholery, jesteś?! To się robi dziwne O.o
      *koleŻanki :')
      Naucz się ortografii, to wtedy pogadamy xd

      //LoveYou8712

      Usuń
  4. Haha to od Wiktoruni znam twego bloga..
    #LOVÓŚWERY

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm.. Wera, nie było Ciebie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha xD Spokój ze SPAMerami xP

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałam!!! Wera, nie wiem co powiesz...ale MaryFourToYou pisze do mnie na Gmail-u, że jak jej nie zrobisz jej nowego loga to usunie LoveYou8712 xC
    Nie musisz publikować tego koma, chciałam Ci tylko powiedzieć, pisała też
    "Powiedz jej tak, że chce logo z hackerami czyli Pizza, Anony, Dolka. Kolorystycznie różowe, a napis taki: Już się rozpowszechniamy, uważaj jest nas dużo.
    Powiedz jej też żeby pokazała Twojego koma w tym poście w którym będzie logo, bo jak nie to..." i tam dalej pisała jak to Ci usunie konto itp. Nie wiem co o tym myśleć, ale lepiej jak jej ZAUFASZ XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh... Jutro zrobię xc

      //LoveYou8712

      Usuń